enga97 Posted November 14, 2005 Report Share Posted November 14, 2005 Hadde vært hyggelig om de av dere som kunne være interessert i å danne en Hyundai Klubb i Norge ga et signal i denne tråden. Vi er 3 stykker som har vært inne på dette i andre tråder - å danne en klubb eller i alle fall få til et treff. Så kom igjen Hyundai eiere - dette kan bli moro cheers Quote Du har to lykkelige øyeblikk med en gammel bruktbil - når du får den, og når du blir kvitt den igjen '06 BMW 118d '08 VW Passat Blue Motion Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiNDFLaRe Posted November 17, 2005 Report Share Posted November 17, 2005 Kom igjen folkens! Ikke vær sjenerte.... Quote MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
aleks85 Posted December 1, 2005 Report Share Posted December 1, 2005 Kunne ha vært morro med en hyundai klubb ja Quote lfsnorge.net Link to comment Share on other sites More sharing options...
mazdafun Posted December 1, 2005 Report Share Posted December 1, 2005 Kunne ha vært morro med en hyunday klubb ja Hei. Hva med å lære seg å skrive først? :bump Det er nesten gøy å se/høre hvor mange forskjellige måter man kan uttale/skrive Hyundai på i de forskjellige land verden over. mvh Quote Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
2bb1nordli Posted December 1, 2005 Report Share Posted December 1, 2005 Hehe har flere eksempler på Hyundai (/Hunday/den korreanske osv...) Men har nå gitt et "signal" i denne tråden og... Quote Østfold Gatebilklubb Link to comment Share on other sites More sharing options...
enga97 Posted January 23, 2006 Author Report Share Posted January 23, 2006 bump happyhappy Quote Du har to lykkelige øyeblikk med en gammel bruktbil - når du får den, og når du blir kvitt den igjen '06 BMW 118d '08 VW Passat Blue Motion Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiNDFLaRe Posted January 31, 2006 Report Share Posted January 31, 2006 Tja... Noen som har status? Quote MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gthaman Posted February 6, 2006 Report Share Posted February 6, 2006 Hei! Jeg satt og lette litt etter andre norske Hyundai Coupe eiere, og fant dette forumet. Er meget interessert i en klubb av et eller annet slag. Jeg tror vel jeg har en sjelden coupe. Har modifisert den ganske mye, angel eyes, luftinnsug, ny cam, innsugsmanifold, spjeldehus, +++++. Kan laste opp noen bilder når våren kommer og jeg får på sommerfelgene. Jeg driver nå og bygger turbo i bilen. Bilen er en 97 modell 2.0 som kommer til å yte ca 250hk snart. Jeg er medlem av det internasjonale forumet til hyundai coupe, og jeg håper dere blir det også. Er det lov å poste link til et annet forum her? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiNDFLaRe Posted February 7, 2006 Report Share Posted February 7, 2006 Link i vei... Kan ikke si det har stoppet meg før! :-) Men legg den i mappen for Coupè osv... :afro Quote MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gthaman Posted February 7, 2006 Report Share Posted February 7, 2006 http://www.rdtiburon.com Dette er primært for modeller 96-2001/2002 hvis jeg ikke tar feil. http://www.newtiburon.com er nye. Jeg er meget behjelpelig med skaffing av trimme-deler til bilen. Trimming, bremser, dempere/fjær, etc. Skaffer det meste. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Maxx Posted February 27, 2006 Report Share Posted February 27, 2006 Fett hvis noen hadde satt igang det! Jeg hadde meldt meg inn! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiNDFLaRe Posted March 9, 2006 Report Share Posted March 9, 2006 Noen som er i gang med dette¿ Eller ikke... Quote MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hyundai Posted March 10, 2006 Report Share Posted March 10, 2006 Jeg har begynt å ta tak i det. Jobber med å få satt ideene i system, vil prøve å få til noe bra, ikke bare kalle det en klubb. Men pga leilighetskjøp og mye jobb, er fremgangen litt treg. Men så fort det skjer noe, vil det bli annonsert. Quote `98 Hyundai Coupe `00 Hyundai Accent Team KSR KoreanStreetRacing Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiNDFLaRe Posted March 11, 2006 Report Share Posted March 11, 2006 Sweet!! Quote MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiNDFLaRe Posted April 4, 2006 Report Share Posted April 4, 2006 Bump Quote MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts