streetsliderz Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Roofscoop er bestilt. har også såvidt snakket med lakkeringsverksted og det kan se ut som det går i boks nå i juli. Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Dette er jo helt rått! Bilen din har virkelig utviklet seg.. til det bedre! Keep it up! MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Juni 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 takk for det. roofscoopet kom i posten i går. skal se om jeg får montert det i løpet av uka som kommer. jobber i helgen så blir litt lite tid i nå i helgen. Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Fikk litt tid til overs i går og i dag, så da fikk jeg montert på roofscoppet. har også bestilt blanke/chrome sideblinklys fra korea. Bilder følger: Ja det er "fake" men who cares ;) syns det passa j..... Bra jeg. Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Drit bra :) Fortsett med bildene og hold oss oppdaterte. SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Sinnsykt overasket over hvor fort jeg fikk blinkersene fra korea. de kom i posten i går. Kspec anbefales. Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Da er bilens skjebne i andres hender, leverte bilen til propaint (stavanger lakk og motorimport) for resten av arbeidet og lakkering. Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet August 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Bilde updates: Har tatt av alle lister, demontert dører. bakluke, ja så å si nesten alt, glassmesteren var også innom lakkeringsverkstedet og tok ut front ruta på bilen. Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Dette blir spennende!! Når skal bilen være klar? Bilen din er jo også ganske... FET FET FET!! MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet August 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Har ikke fått noe klart svar fra han om det enda, men jeg skal nok komme med updates når jeg vet litt mer. men jeg gleder meg hvertfall som en unge... Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiburon Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Veldig skjelden jeg er inne på bilforumet, er for det meste på club-honda, men kom til å kikke innom her ved en tilfeldighet, og fy faen så morro å se gamlebilen! Godt å se du er fornøyd med den også! Vurderte lenge MR2 som du vet, men styrte unna i siste liten og handlet inn en S2000, veldig fornøyd med den! Legger ved et bilde av kjærra, så dere kan sikle litt :driving That said, har kjørt mye Hyundai gjennom årene, knallfornøyd med Coupen også! Fortsett å ta vare på bilen, og legg ut bilder når den er ferdig! - John Thomas - John Thomas Nordahl - - 2007 Honda Civic Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet August 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 jasså ja, s2000 er rå bil det:) er veldig fornøyd med den jeg også (selv om jeg ikke har kjørt den på flere måneder) hehe:) Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Lang tid igjen? Gleder meg! Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet August 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 hadde jeg visst d hadde jeg nokk vært lottomilliær;) neida, snakket med lakkeren, men det har vært masse arbeided, og lite folk pga ferieavikling så han skulle se om han kunne fått begynt med den neste uke.. så vi må nokk vente litt til :( Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 glæder meg :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg