Gå til innhold

Streetsliderz: 2002 Hyundai coupè GK

Ranger emnet


streetsliderz

Anbefalte innlegg

Allright fint vær her på vestlandet for øyeblikket, så satte meg ned i solsteiken for å samle litt inspirasjon og motivasjon. Her er motivering på høyt plan: Photo-0998.jpg

:blunk:

Etter å ha sittet i den stolen i ca 45 minutter bestemte jeg meg for å være "bil-løs" i noen måneder. så da er endelig prosjektet i gang for alvor. Har demontert front fangeren, og så vidt begynt å feste den nye fronten. jeg skal ikke skryte av passformen til N.M.I hvertfall grinchy hehe. bilder:

 

Photo-1001.jpg

 

 

Photo-1005.jpg

 

 

Photo-1008.jpg

 

 

Photo-1014.jpg

 

Prøvde på eyelids med det samme for å se.....

 

 

Var godt å få begynne, kjenner iveren tar fatt i meg nå... blir litt kjipt å være uten bil ei stund men. Sykle til jobben...... hoff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 305
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Før:

 

Photo-1047.jpg

 

Nå:

Photo-1051.jpg

 

Photo-1049.jpg

 

Photo-1044.jpg

 

Oppdatering:

 

 

Har bygget på litt av bakfangeren, var en del som manglet under lykta, men det skal begynne å ligne på noe nå. har fjernet atenna, bakviskeren (disse skal sveises igjen og dekkes. skal også fjerne spyler dysa på bakluka.) festet bakfangeren mangler bare å finne en måte å feste den nederst i midten, da det henger å slenger litt akkurat der. neste ut er baksjermene, etter at jeg har fått heist opp øvre delen av frontfangeren, slik at det ikke blir så stor glippe mellom fangeren og panseret. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

En stund siden jeg har kommet med updates nå, men det er ikke dermed sagt at jeg ikke har gjort noe da, blitt mye arbeid på sideskjørtene, vil ha en skjøt ved framskjermen som gjør at jeg kan ta av skjermene uten å ta av hele sideskjørtet. (hvis Jeg f.eks skulle sette på lambohengsler senere) dette var ganske så mye jobb, men det ser ganske bra ut akkurat nå, legger med noen bilder av hvordan det ser ut så langt.

 

1.jpg

 

 

 

2.jpg

 

 

 

3.jpg

 

 

 

4.jpg

 

 

 

5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe bilder med updates her, var til og med ute å lufta dyret på lørdag :) det var jo kjekt, har jo ikke kjørt den på ett par måneder nå så. Noe arbeid gjennstår på bakskjermene og bakfangeren (måtte fikse større plass til skiltet. gidder ikke stresse med søknad om nye skilt osv..)

 

6.jpg

 

7.jpg

 

8.jpg

 

9.jpg

 

10.jpg

 

11.jpg

 

12.jpg

 

13.jpg

 

14.jpg

 

15.jpg

 

16.jpg

 

17.jpg

 

18.jpg

 

19.jpg

 

20.jpg

 

21.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22.jpg

 

23.jpg

 

24.jpg

 

 

Siste updates, fiksa litt på frontfangeren for å sette i tåkelys, bruker faktisk de originale tåkelysene. ble ikke så aller verst, syns faktisk den så litt mer barks ut med de, har også primet det meste av stylinga nå, så nå nermer det seg lakkering :D Mangler en feste ordning for selve grøftelyktehusene, men det løsar seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår