streetsliderz Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 takker, leverer de kjapt? flaut å kjøre rundt med ett kjørelys, hehe. Forresten golfnos: når kommer tråden din?? :) Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 ja, nettop ;) ikke hatt tid til å få gjort noe mer siste ukene.. nå legger jeg gulv i gangen hjemme, lister og sånn piss :) så står bilen for tur igjen :) tror jeg får mer ro til å sitte og lage en tråd om jeg hadde tatt den med i bilen en tur og funnet ut hva jeg skal skrive :) største grunnen til at den ikke er kommet er den lange tiden det tar å hoste hvert bilde inn i photobucket ;) Dybvik brukte 2 dager sist :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 ja, nettop ;) ikke hatt tid til å få gjort noe mer siste ukene.. nå legger jeg gulv i gangen hjemme, lister og sånn piss :) så står bilen for tur igjen :) tror jeg får mer ro til å sitte og lage en tråd om jeg hadde tatt den med i bilen en tur og funnet ut hva jeg skal skrive :) største grunnen til at den ikke er kommet er den lange tiden det tar å hoste hvert bilde inn i photobucket ;) Dybvik brukte 2 dager sist :) lag deg en konto hos home.no? å last bildene opp via ftp?? regner med dette går en del kjappere? har heldigvis ikke dette problemet da jeg har min egen server. ;) Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 hehe.. du kommer bare til å le.. ikke noe pc geni akkurat... FTP??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 såpass, nei lar noen andre forklare deg den da ;) men mulig du kan laste opp bilder hos home.no også husker ikke i grunn.. Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 ..jeg bruker Photobucket og syns d er veldig greit. har sikkert over 100 filer der nå :) SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Allright siste nytt: Fikk mail fra bs bildeler i dag. kittet mitt var nå blitt sendt i posten. :D :D Lover å poste noen bilder når det kommer. Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spiceboy Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Heisann. Kor mye betaler du for boddykittet?? Skal bestille et sånnt eg og. Sjekk ut denne her du: http://www.cardomain.com/ride/2264923 Hyundai Tiburon 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 jeg betalte 7 høvdinger inkl frakt, men det var på tilbud hvis jeg ikke tar helt feil... Kittet er hentet på posten i dag, fint og .... Rosa :P hehe Har sett den, årets bil 2006 på newtiburon.com har vurdert å se om jeg kan lage til litt custom også i tilleg. time vil show. Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spiceboy Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Har vært innpå Bsbildeler og sett. Men skeptisk til prisene deres. Frontfanger: 1990,- Bakfanger: 1990,- Sideskjørt: 1990,- Det er no billig i forhold til andre deler Kordan ser passformen ut på kittet? Hyundai Tiburon 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 har ikke tatt av fangerne og sett enda, får drøye litt til med det. Men jeg vil poste bilder så snart jeg går i gang. Grunnen til at det er så billig er at det er N.M.I som lager disse kittene, og det er replica av andre stylingsett. NMI har fått skryt for passform og kvalitet. men uansett kommer jeg til å legge noen extra lag med glassfiber på baksiden for å stive av det hele. Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 hey hey :) ikke skjedd så mye her heller ser jeg?? vært litt uheldig og skrapa opp et hakk og ei skrape høyra på fremfangeren anger2 buhu.. så nå blir det nok styling på meg og ja.. var sparket i ræva.. anbefale BS?? kommet lenger du eller? klør bokstavlig talt i fingrene!grinchy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Jeg har fått eyelids også nå, men drøyer prosjekte litt, da jeg skal ut å reise og litt forskjellig, må spare opp til en liten dash med lakk også. BS er helt greit det, men de sa det tok ca 8 uker leveringstid, jeg bestillte det i november, og pakken kom først nå nylig, så noe lang ventetid, men produktet kom jo omsider det. NMI som produserer stylinga mi det skal bli stress dette ja;) ikke ett eneste skruehull eller feste materiell med :P hehe. Jeg regner med å starte i april eller mai nå. nettopp hatt lønnsøkning så nå skal det gå å spare litt også ;) Syns jeg så en salgsannonse på bilen din golfnos????? fyyyy :P Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 hehe.. løser seg det vettu ;) måtte gå drastisk til verks, men planen min gikk i boks da :) Sjefen bestilte firmabil til meg i dag ;) Så da beholder jeg heldigvis gliset;) Leter etter styling,men F¤5# hvor vanskelig det er å finne et med diskrete breie linjer :( Vil ikke ha noe svært klumpete noe.. Og ser ganske svart på det når du sier det med hull og fester.. Lite lyst å offre original fangere osv for festene.. Var liksom ment å være vinter fangere det..:titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Dette var nokk siste vinteren for gullet mitt ja håper jeg.... Tenkte tanken på å legge over skjøtene slik at du ikke ser de. vet dette er noe upraktisk hvis noe skulle skje med stylinga osv , men du for en forskjell det er på utseende da. Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg