Gå til innhold

Streetsliderz: 2002 Hyundai coupè GK

Ranger emnet


streetsliderz

Anbefalte innlegg

Hvordan gjorde du for å ta av glasset? har noen baklykter jeg må fikse.

 

Jeg mener å ha lest at baklyktene er festet på et litt annet vis en framlyktene, men jeg brukte varmepistol rundt hele lykten for å løse opp det sinsykt klissete gugga som holder lyktene sammen og ikke minst tett.

 

Varmluft

flattjern

epoxy lim eller lignende

rå makt og tålmodigehet

er oppskriften

 

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 305
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...
Har det skjedd noe mer her da? Vi venter i spenning på kittet!

 

Ja si det. jeg sendte mail til BS i forrige uke en gang. og de sa at de ikke var helt sikkre på hvor i verden kittet mitt var, de hadde sist registrert det i nederland så det var på vei. de mente at jeg skulle få det i slutten av denne måneden da. men vi får vente å se... Er ikke 100% klart i lokalet jeg leier enda, så må også vente på det. men det kommer det kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du brukt http://www.Performancecoupe.co.uk så hadde du nok hatt kitte forlenge siden. Snakket med hyundaiforhandleren her i byen å han anbefalte den siden, rett å slett fordi folk fikk varene sine rimelig raskt.

 

Ettersom det er snakk om en del penger, for en "fattig" lærling, så er det greit at du ikke betaler før du motar kittet når du handler hos BS var i grunn derfor jeg handlet der, pluss da slipper jeg å tenke på fortolling/Moms osv. men alltis bra å vite av sider som tar godt vare på sine kunder, mulig jeg prøver de ved en senere anledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår