streetsliderz Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 En bitte liten update: Gutta på propaint har nå fått sving på sparkel skjeia. Var å smugtitta innom vinduet i dag. (Rakk ikke før de stengte dessverre) Der har det skjedd saker og ting, skal se om jeg får til å knipse noen bilder på mandag eller noe. Begynner å se sinnsykt bra ut hvertfall. Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
herr_kjær Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 tøff bil :) eneste jeg ikke likte med bodykitet var skiltplasering foran..det stak så mye ut. men det så ut som du hadde gjort noe med det? gleder meg til å se den etter lakkering :D samme farge? Audi Coupe Quattro 2.3 20V Audi 80 - 72 (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Ja jeg er fullstendig klar over skiltplasseringen ;) har fjernet det som stakk ut, og kommer til å bestille nye skilt som jeg limer fast istedet for. mulig jeg plasserer det nede til høyre også. har ikke bestemt meg helt. Fargen er nok ikke samme farge nei. alt jeg vil si er at den kommer til å bli i todelt farge tema ;) Skal ta noen bilder i morgen slik den er nå (i dag klokka er vist midt på natta jo :) )Skilt er egentli noe drit spør du meg.... men tar gjerne mot tips til plassering eller festing av skiltet. Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
herr_kjær Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 hehe ja er godt at du får gjort noe med skilt plasering ;) angåede plasering er jeg ikke sikker, men som du sa nede til høyre kunne blitt bra :) gleder meg til å se fargevalget :D Audi Coupe Quattro 2.3 20V Audi 80 - 72 (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Endelig fått tatt noen få bilder, begynner å se enden snart nå :) en del arbeid igjen enda, men det ser rått ut nå. bilder: Begynner å like takscoopet hvertfall :D Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sx4ever Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 helt seriøs rå styling, på den bilen, gleder meg til å den ferdig lakket. AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007 X Passat 130 tdi 2003 X Polo color consept 1.6 (nos)1996 X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 detta begynner se virkelig lovende kult ut :) gleder meg til lakkerings bilder jeg :) skal du ha ny farge? med tanke på at du snart har pussa ned hele bilen? morro og se hvordan detta blir :) Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Som jeg har nevnt i et par poster over så skal den ikke være sølvgrå nei ;) vil ikke helt røpe enda hvilken farge, men det blir 2 delt fargetema hvertfall. gleder meg sykt jeg også, bare synd d er vinter snart, blir vanskelig å la den stå over vinteren også :P men får vel finne på noe greier med den i vinter også ;) Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 En stund siden jeg har oppdatert tråden nå, men nå har bilen tussla in i lakkboksen å fått første lag med fyller på. dører, panser og bakluke blir lakkert i morgen, og resten av bilen blir tatt over helgen :D Nå ser jeg endelig for meg sluttresultatet her... bilder: Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Whats that! That in the sky! Is it a plane? Is it a chopper? No! Its a spaceship =D Denne kommer til å bli syyyk ^^ Hvor lav skal du ha den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS 84 Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 tøft at noen tørr å gjøre sånt. keep up the good work. lykke til videre med bilen. blir meget pen -15 Skoda Octavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Untitled Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Den stylinga var tatt rett ut ifra nfs, og så helt jævlig ut. Sorry to say Renault Mégane 1.6 DynaBel 9815 - DynaBel 4501 - DynaBel 1502 - Seas Lotus Performance 6.5" [X]Toyota Carina II [X]Volvo 740 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Whats that! That in the sky! Is it a plane? Is it a chopper? No! Its a spaceship =D Denne kommer til å bli syyyk ^^ Hvor lav skal du ha den? Vet ikke helt hvor lavt jeg tørr å smekke den ned.... men stylinga bygger rimelig langt ned forran hvertfall, så det blir ikke noe senk forran med det første, men muligens ett par hakk bake. Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Den stylinga var tatt rett ut ifra nfs, og så helt jævlig ut.Sorry to say hvilken nfs? Men hvær sin smak untitled...... Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 hvilken nfs? Men hvær sin smak untitled...... Det er ikke så farlig. Han kjører Carina og 740 så;) Syns Coupe'n ble jævlig bra! Stylinga var overaskende fet!! :D Gleder meg til lakk nå ja! Du må jo få denne LAV ? - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg