242-T5 Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 aaa, oppdaga tråden for seint!! Ville sååå kjøpe de el-vinduene du hadde ja.. Faen ta. Uansett, så er selve prosjektet ditt kjempekult! Alltid kult å se noen ta noen skikkelige inngrep i 240en, spesielt slik du gjør.. Fortsett slik, gleder meg til videre oppdateringer :D Det var synd at du ikke fikk de vinduene da... Ja det blir et skikkelig inngrep....er vel ikke like populert blandt alle men....hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Siden du skal senke såpass mye som du har tenkt, hvorfor kjører du ikke eksosen under bakakselen? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Siden du skal senke såpass mye som du har tenkt, hvorfor kjører du ikke eksosen under bakakselen? Jeg syns ikke det er noe pent, og så blir vel det problemer når bilen blir jekket opp... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 jævlig fet eksos :-) får ringe deg når jeg trenger Y rør :P Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Eksosen er nå 99% ferdig, det ser vel litt merkelig ut men får håpe det fungerer..... Ikke helt ferdig med tunnelen, men det hjelper seg, tror det kan bli tøft med eksosen ut mitt i bakplata Har også fått meg nye justerbare momentstag fra DaButcher. TAKK Fortsetter i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 dette prosjektet er knall :) lykke til :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Ser bra ut :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 du må nesten ta et videoklipp så vi får høre lyden:P :thanks Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Nå er eksosen ferdig, ble bra om jeg må si det selv. Kommer til å bli tøft bakfra...Det blir en oval endestus, den er ikke på enda. Motor og gir ble plukket ut igjen, så nå er det bare å få gjort ferdig alt under, er jo litt lettere når jeg kan få vippet bilen på siden igjen. Driver fortsatt å trener med tig'n, men øvelse gjør mester sier de... Motoren på vei ut igjen... Inne i kroken bak bilen der er det drukket mange liter kaffe.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Putin_J Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Bra projekt stå på :) Er stolt over det du har gjort til idag med en Volvo :) hehe Men foresten hvordan fikk du bort tekstilen under bilen ? Siter I Love It When a Plan Comes Together! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Bra projekt stå på :) Er stolt over det du har gjort til idag med en Volvo :) heheMen foresten hvordan fikk du bort tekstilen under bilen ? Propanbrenner og skrape først, så har jeg brukt roterende stålbørste på vinkelsliperen. En jævli drittjobb... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arcus Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 flotters! følge med prosjektet dit lenge na å detta ser ut til å bli kjempebra:D stå på! Siter -Mercedes 230 E, Subaru 4x4 Volvo 240 GL,Bmw 325i Cab,Mercedes Benz 300 Diesel,Volvo 740 GL, Volvo 244 DL,Volvo 245 DL,Bmw 320i M-teck ,Bmw 318,Nissan King cab,Suzuki sj413,Honda Civic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Nå er bilen 99% ferdig sveiset under, så i dag skal jeg lage en ny ramme og sette bilen på slik at jeg kan komme igang med å bygge om bilen foran og bak, det går jo ikke så lenge den står i svivern. Bilde av den nye tunnelen til eksosen, jeg har også utvidet tunnelen foran bakakselen slik at det blir bedre plass til eksosen der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast_740 Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Fett prosjekt! Gøy å se telemarkinger her:) Er fra Skien jeg:) Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Tenkte jeg skulle få laget meg en ny ramme under volvo'n, men det ble til at vi bygde om svivelen i full fart, og for å si det slik så er vi ikke så veldig nøye med hvordan den ser ut.... men nå har jeg plass til å bygge om bakparten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg