Gå til innhold

242-T5: Prosjekt 242-T5

Ranger emnet


242-T5

Anbefalte innlegg

aaa, oppdaga tråden for seint!! Ville sååå kjøpe de el-vinduene du hadde ja.. Faen ta.

 

Uansett, så er selve prosjektet ditt kjempekult! Alltid kult å se noen ta noen skikkelige inngrep i 240en, spesielt slik du gjør.. Fortsett slik, gleder meg til videre oppdateringer :D

 

Det var synd at du ikke fikk de vinduene da...

Ja det blir et skikkelig inngrep....er vel ikke like populert blandt alle men....hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 977
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Eksosen er nå 99% ferdig, det ser vel litt merkelig ut men får håpe det fungerer.....

eksos.JPG

 

Ikke helt ferdig med tunnelen, men det hjelper seg, tror det kan bli tøft med eksosen ut mitt i bakplata

eksos3.JPG

 

Har også fått meg nye justerbare momentstag fra DaButcher. TAKK

moment.JPG

 

Fortsetter i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er eksosen ferdig, ble bra om jeg må si det selv. Kommer til å bli tøft bakfra...Det blir en oval endestus, den er ikke på enda.

Motor og gir ble plukket ut igjen, så nå er det bare å få gjort ferdig alt under, er jo litt lettere når jeg kan få vippet bilen på siden igjen.

 

Driver fortsatt å trener med tig'n, men øvelse gjør mester sier de...

tig_eksos.JPG

 

Motoren på vei ut igjen... Inne i kroken bak bilen der er det drukket mange liter kaffe....

motor_ut.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flotters! følge med prosjektet dit lenge na å detta ser ut til å bli kjempebra:D stå på!

-Mercedes 230 E, Subaru 4x4

 

Volvo 240 GL,Bmw 325i Cab,Mercedes Benz 300 Diesel,Volvo 740 GL,

Volvo 244 DL,Volvo 245 DL,Bmw 320i M-teck ,Bmw 318,Nissan King cab,Suzuki sj413,Honda Civic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er bilen 99% ferdig sveiset under, så i dag skal jeg lage en ny ramme og sette bilen på slik at jeg kan komme igang med å bygge om bilen foran og bak, det går jo ikke så lenge den står i svivern.

 

Bilde av den nye tunnelen til eksosen, jeg har også utvidet tunnelen foran bakakselen slik at det blir bedre plass til eksosen der.

bunn.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår