Gå til innhold

E-30 big: BMW E34 V12 Turbo.. Film av bremsing og nytt motor prosjekt. 1249HK 1588NM

Ranger emnet


E-30 big

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men fy f... for noen priser de har da.. Er ikke tilpasset min lommebok akkurat.. Men nå har jeg ikke fått inntrykk av at penger spiller noen rolle her da så, de kan nok helt sikkert hjelpe deg.. :)

 

var oppe på kløfta i forige uke men det var ikke lager vare gitt.. får vel bestille en da..

jevlige priser der ja,men må jo ha potte også:(

 

Ellers så er eksos annlegget ferdig bak til bakre potta (som fortsatt mangler:puke: )

DSC00359.jpg

 

DSC00361.jpg

 

DSC00355.jpg

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan sikkert lage en til deg og sende i posten.. :) Har laget en del potter selv, men jeg lager de i tykt gods da, så det blir litt vekt på de.. 2mm på de innvendige rørene og 2-3mm på selve "potta" rundt om du skjønner.. Isolerer med glava eller rockwol jeg.. Funker godt på S4'en og Dart'en min.. :)

 

hmmmm...blir den kjempe tung da? har du bilde av en slik potte du har lagd kansje

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du får plass til to potter har Thorsov bil greier til ca 600,- stk. Se side 191 i katalogen. Kanskje de kan monteres lenger framme enn planlagt?

 

Nei,vil ha bare 1 potte .. må vere dobbel og skal sitte bakerst som ende potte.. synes det er finere å se inn i en pottte fra bak isteden får bare 2 rør

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det råeste jeg har sett.

 

Skulle laget verdens heftigste sleeper av denne da. Skitten hvitfarge med falsk rust, kjipe felger(gode dekk da) og ett 520 badge bakpå.

 

Følger spent med på denne tråden..

"Hvorfor kan ikke kvinner rygge?"

Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Meget bra prosjekt, når er du ferdig med dette da? Gleder meg til å se bilen på veien :D

 

 

Bilen byner å komme lankt nå.. starta å prøve kjørte en liten tur forigge helg..

Har litt film men har ikke peiling på åssen jeg får det på nett:drunk:

 

Her kommer noen bilder..

DSC00405.jpg

 

DSC00402.jpg

 

Ligger nye vinterdekk å venter så håper det blir litt kjøring denne helgen...

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår