Gå til innhold

E-30 big: BMW E34 V12 Turbo.. Film av bremsing og nytt motor prosjekt. 1249HK 1588NM

Ranger emnet


E-30 big

Anbefalte innlegg

Miilde moses!! Her blir det moment!

 

men kan ikke du heller sveise inn noen gjengeinnsatser eller braketter på trykkrøra og feste oljeslangene til turboene med noen gummiklammer? sikkert mye styr for så lite men

 

Jo det skal jeg faan meg gjøre... ikke dumm du:wonder:

blir strøkent det.. ikke tar det lang tid heller.. skal se va som skjer i helga,er redd det blir bare fylla siden det er jule bord men:D

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Offameg! Ekke dette farli a?!:hide

Syykt rått bygge! RESPECT! Husker ikke om jeg leste noe om at det skal bli skilt på bilen? Men regner nesten med at du ska prøve i og med at du skal bruke galskapen på vinterføre? Ja, spinner ikke dette på is så veit ikke jeg=P

 

Du får se om du får ordna no film/lyd av bilen snart da;) STÅ PÅ! Må da være grommeste bilen på forumet?

Mvh.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offameg! Ekke dette farli a?!:hide

Syykt rått bygge! RESPECT! Husker ikke om jeg leste noe om at det skal bli skilt på bilen? Men regner nesten med at du ska prøve i og med at du skal bruke galskapen på vinterføre? Ja, spinner ikke dette på is så veit ikke jeg=P

 

Du får se om du får ordna no film/lyd av bilen snart da;) STÅ PÅ! Må da være grommeste bilen på forumet?

Mvh.!

 

 

Film er tatt det men når jeg legger den inn i photobucket. com så blir lyden borte... og det er vel sikkert litt av vitsen:chairshot sikkert fordi det er filmet med en ericsson tlt.... nokså bra men ikke dvd kvalitet selfølgelig (3.2 mega p)

er det noen som har løsningen skal jeg legge ut et par små snutter

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår