Gå til innhold

E-30 big: BMW E34 V12 Turbo.. Film av bremsing og nytt motor prosjekt. 1249HK 1588NM

Ranger emnet


E-30 big

Anbefalte innlegg

Kan jeg spørre hva det koster å forsikre noe sånt?

Kani kke tenke meg att forsikringselskapene sier YESS!!! når de hører: BMW V12 twinturbo...

 

Helt rått dette forresten.

Hvis det var min hadde jeg lakkert svart med litt flakes i og svarte felger med polert kant. Men ser heftig ut i dag uansett..

Stå på

"Hvorfor kan ikke kvinner rygge?"

Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du e gal man :O ka e de som feila da?? TULLING.. du blir å drep dä sjöl i den biln.. :P men e arti da :D

 

Keep up the good work

 

 

Ja, men er da iallefall en kjempe god måte og ta livet sitt på ?

Er tross alt ikke alle som får ta livet ta seg i en v12 TwinTurbo.. :)=

 

Pen bil.. Tenker du må leve litt på sjøl fisking og gamle brødskiver framover ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer en liten oppdatering etter kveldens kjøre tur:m'm:

Er noe rot med elektronikken til kassa så den går bare i nød program... det vil si att kassa låser i 3 gear.. men det er skyv som pokker helt fra 0 uansett så gøy var det... når bilen kommer opp i 70-80 eller rundt 2100 omd. så lader den 0.7 bar og da flyr den rett ut på turtalls sperra.. det er i alle fall får dårlig feste ute til å få noe trygg testing..

 

Skulle hatt bilde av stikk flammene der bak.. Det lyste opp gitt.. he he:fatality:

 

Har tatt norn bilder etter div montering av filter å litt

DSC00448.jpg

 

Vart trankt på venstre side men gikk akkuratt

DSC00446.jpg

 

Bedre på høyre side

DSC00449.jpg

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår