Gå til innhold

E-30 big: BMW E34 V12 Turbo.. Film av bremsing og nytt motor prosjekt. 1249HK 1588NM

Ranger emnet


E-30 big

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fean er ikke lyd på VLC :(

 

RealPlayer fikser det ;) VLC støtter ikke 3gp av en eller annen grunn..

 

On Topic: Du må poste bremsedata og litt motorspecs når den dagen kommer! Husker å ha lest om en 850 CSi med TwinTurbo, der var det snakk om rundt 500hk og 600Nm på 0.8 bar ;) Om ikke jeg husker fryktelig feil da..

 

Edit: Det var en 850i, her er dyno data. Der står ikke turbotrykket, men tvilsomt over 0.8 på original motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RealPlayer fikser det ;) VLC støtter ikke 3gp av en eller annen grunn..

 

On Topic: Du må poste bremsedata og litt motorspecs når den dagen kommer! Husker å ha lest om en 850 CSi med TwinTurbo, der var det snakk om rundt 500hk og 600Nm på 0.8 bar ;) Om ikke jeg husker fryktelig feil da..

 

Edit: Det var en 850i, her er dyno data. Der står ikke turbotrykket, men tvilsomt over 0.8 på original motor.

 

Fårstår ikke hvordan han greier såpass mye hk heller jeg... org. dyser =149cc... x 12 =1788cc totoat

det holder ikke til mange hestene... bedre å hive motornicen og det org. oppsettet og sette i noe som er i dim til TURBO

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fårstår ikke hvordan han greier såpass mye hk heller jeg... org. dyser =149cc... x 12 =1788cc totoat

det holder ikke til mange hestene... bedre å hive motornicen og det org. oppsettet og sette i noe som er i dim til TURBO

 

ja det blir for dumt å gjøre det så halvveis!!

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fårstår ikke hvordan han greier såpass mye hk heller jeg... org. dyser =149cc... x 12 =1788cc totoat

det holder ikke til mange hestene... bedre å hive motornicen og det org. oppsettet og sette i noe som er i dim til TURBO

 

Det er vel kanskje feil av meg å si original motor, bunndelen er original. Han har ikke originale dyser og kjører en form for datasprut og jeg tror han har en godt porta topp. Men det er vanskelig å finne ut for det roadfly forumet er jo fullstendig kaos!

 

Uansett er det bra tall :D

 

Her er en samletråd på prosjektet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår