Gå til innhold

SOMMERTREFF 2007 - ACR / 8-10 Juni

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

Et lite forslag, siden folk er så ivrig på å skylde på dem

som kjører sidelengs, og vil skille dem fra dem som prøver å kjøre spor.

 

FJERN driftbattle og extreme biler!

Driftbattle tror jeg ikke fungerte helt, og ble vel fjernet,

extreme biler... De var ikke såå spennende alene!

 

La dem som vil kjøre spor få to egne halvtimer hver dag,

akkurat sånn som drift har det nå, og la de også få sine egne

to halvtimer hver dag.

Så lar dere frikjøring være sånn som det er nå, med masse timer,

og blanding av hva slags folk og biler som er utpå banen.

Det er vel det frikjøring er?

 

Det burde vel gjøre de fleste fornøyde?

-98 Primera GT

-84 Blazer

-77 280Z

-77 924

-76 260C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 743
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser det er mange som har missforstått hva "Driftbattle show" var. Det var en gjeng av driftbattle gutta som skulle komme å kjøre drifteshow, men de dukka aldri opp:) I tillegg klarte jeg (stresset som jeg var denne helgen) å glemme å informere speaker om dette før Søndag.... Så tullet her tar jeg 100% av skylden for.

 

Mens vi er inne på forbedringer så er arrangørstaben øket fra 3 til 7 personer nå. Vi har valgt å ta med 4 stykker som har gjort en kjempejobb på frivillig basis på alle de siste treffene.

Disse er Stian Simonsen(Blå Subaru WRX), Tore Solheim(Sølv Toyota Supra), Torstein Rokkan(Sølv BMW 330ix kompressor) og Espen Nikolaisen(Blå Audi S4 sedan).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener dette var det klart beste treffet som har vært til nå..

At det var noen små feil er ikke komme unna mener jeg, så at en mustang vinner draget og at noen drifter ikke møter opp er ingen ting å lage så stor sak av..

Den iden med å lage "ekstrem bil" runde er ikke dumt, vis dere får laget som et race. med runde tid, felles start osv.. slik at det blir litt konkurranse ut av den delen..

Å få en bedre fordeling på drifting og grip er mulig, en halvtime eller time med kosting av banen før grip sånn at det som skal kjøre grip slipper all grusen som ”vi” som drifter får inn på banen..

 

Men tusen takk for dritt bra treff, blir nok bare bedre og bedre.. Stå på videre Morten & Crew.

2001 BMW 316I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S2 Dealer: Du og ICEMAN var faktisk de eneste som ga Lotusen kamp utpå banen...:) Skjønner ar folk vil se puplikumsvenlig kjøring, men når det er extreem heat er vel dette får å la de raskeste bilene kjøre uforstyrret og se hvem som er raskest rundt banen...Eller? Hvis ikke hva er da vitsen med extreem heat da?

 

Nok engang, Sommertreff gutta gjør en super jobb...Og treffene blir bedre og bedre for hver gang..

 

Er jo veldig dårlig at det er så få folk som tør å si si mening her inne på forumet, er jo stort sett de samme som kommenterer hver gang...

 

Jim

http://www.rms-racing.no

http://www.sommertreff.no

 

Takk til:

-Rydning Bilteam-

-NordicMotor-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes treffet var sinnsykt bra.er 7 gang jeg var der,å det beste hitill..mye gulflagg men sånn er livet ...

Fikk ikke kjørt med min cossi pga fikk ikke mappet den ordentlig på treffet så den sto for det meste utafør campen.

Men skal stille sterker til neste treff,garantert ..:)

Nissan Skyline GTR32 Vspec2 2wd og 4wd.

VW transporter T5 (Streetdesign)Vurderes solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holoy!!

 

Omsider tilbake på østlandet igjen!

Vil bare takke for et meeeeeeget bra treff!!! Til alle dere som har noe å klage på (det er noen her ser jeg) så er dere hjertelig velkommen til sirkus Gatebil på Rudskogen i juli. Få med dere det treffet, så vil dere egentlig se hvor utrolig bra det har gått på ACR i helgen. Vårtreffet er faktisk det eneste treffet med litt størrelse på i Norge hvor man får kjørt så mye som man får gjort iløpet av de tre dagene det står på. Og ikke minst slipper køståing over alt.

 

All honørt til Morten & Co!! Stå på!

Paal C.

Ram SRT 10 "Lekebil"

Ram 2500 Heavy Duty "Arbeidshest"

http://www.HPComposites.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hvor mange som var oppom banen i hælga?

 

Antall innbetalte?

 

Ifølge lokalavisa her, RanaBlad, så var det ca.5000 som løste ut billett! :phatyo

1999 BMW E46 320d - Konebil

1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator

1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye klaging her,, sommertreffet er ett genialt biltreff!! Før å fiks mye at probleme med bane kjøringa så e det bare å skyft hver time fra drifing til grip å omvent!! Når grip bila kjør ilamme drifte bila blir det bare rot på bana,, på grunn av at noe drifte bila senka ned farta mot svingan mens grip bil har mer fart.... det e ikke så vanskelig å løst problemet

 

syns heller de fylle svinan oppe på område e ett problem,, kast dem ut å reduser fylla med kontroller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye klaging å syting her ... uanset min meining er at det hvar et genialt treff å jeg gleder mei til høsten :) ellers fålkens bilder fra treffet hvor blir di av ?????????????? vi må jo ha nå mina hehe :)

Har dysleksi så jeg Beklager alle skivefeil =P håper jeg gjør mei forståt... =)

Volvo power =) =)

X.volvo 244 dl 1977 model motor B19

X.volvo 360 gl 1987 model motor B200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann:pimp

 

vil takke Morten b og kompani for et meget godt treff. ser vi driftre får litt pepper her men det e jo som de flest har funne ut og bare dele opp i heat. beklager vist æ (den hjulbeinte trønderen) har vert til hindring og irritasjon for andre. det var en del ganger drifte heatean gikk bort og da kjørte vi med frikjøringa. dette tror jeg ganske sikkert vil bli endret på til høst treffe. Men all honnør til morten og gutta bak sommertreffe, vi kommer til høste også:pray

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GAH, ikke sikkert bilen din er hel til da. Ha ha. :smilbmw:

Ikke dumt forslag med drifte heat, gripp heat å exrteme haet. Å fri kjøring der alle kan være utpå. Men må bare si det igjen, at dette treffet er det beste jeg noen gang har vært på. Konge bane, å så mye kule biler å folk. Tror ikke jeg får tid til høsten, men til neste år sattser vi på å komme å brenne flere dekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår