Gå til innhold

SOMMERTREFF 2007 - ACR / 8-10 Juni

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

Men de bør da vise respekt for baneannlegget i det minste.

Og lære seg litt bilkontroll uten å satse 110% de første gangene

de er på bane.D er tross alt mye lettere å lære seg å drifte på snø/grus for å lære seg de rette refleksene så det sitter før man drar til ACR med spesialasfalt med mye høyere grep enn vanlig landevegs asfalt.Eller kansje begynne med bilcross.Kjempe trening for å lære seg bilkontroll og drifting i ordnede former.

Ka det e me dåkk, kan dåkk ikke bare lei banen å kjør som perler på en snor. synes synd i de som gjør en kjempejobb me å arranger dette, for så å få masse syt telbake,( ser også ut som om de samme syt hvert år ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 743
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Trur du har missforstått så å si alt som har kommet fram her.

 

Vi klager ikke på di som arrangerer det.

Vi sir heller ikke at di gjør en dårlig jobb, eller at det er ett dårlig treff.

Vi sir derimot det stikk motsatte om di som arrangerer treffet og treffet i seg selv.

Det er det beste treffet, og den beste banen, og blandt di beste arrangørene som bare blir bedre og bedre.

 

Det som vi kritiserer er dem som absolutt må drifte i frikjøringen når det er egne heat for det. Spesielt di som absolutt ikke kan det og drar grus på banen. Da er det ikke morro og prøve å sette rundetider!!

 

 

Edit: denne var ment på capricosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å kjøre en bakhjulstrekker med mye hester og manuell gir. Er en del enklere med 1m brede bakdekk og Invalid-agregat.

Det blir en helt annen klasse.

Men de blir vel overasket en dag. Har sett Jonus sin audi parkere stål-dragstere før...

 

Får si meg enig i den der;)

 

Gjort seg å fått Jonus opp til Acr;) ikke mange som tar han:win :thumb

Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt)

Volvo 740/940 16V Tic (solgt)

BMW 318 is Coupe (Solgt)

VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs)

Volvo V90 T-4R (Ny bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke noe arrangement som det er ment å sette rundetider på (Max fart 90km/t), ta dere en tur ned til Rudskogen, så ser dere hvor bra treffet på Mo er. Enkelte her mener tydeligvis de er sååå mye bedre enn de andre, der andre henvises til parkeringsplasser og bilcross. Hvis det er rundetider dere ønsker, så er det bare å sette inn bur, og kjøre special saloon.

 

Skjerp dere eller bli hjemme neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dokker e nu fan mæ nån syt kuka en go del av dokker..ka i fan gjør de at di drifta litt på banen?e dokker redd?probleme dokkers e vel dokker ikke får tel og kjør på litt i svengan.. her jo 90% klaging på dokker.ka med ros heller? gje fan og møt opp tel høsttreffet vest dokker mein de e før mye drifting.Folk lka og se på det.trur dokker de kommer like mye folk vest de e ingen som tør og drift litt.og kun kommer før og se på bila som går rett fram.jaja.takk sør ei super helg på ACR, 0 klaging fra meg vertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det desverre over for denne gang. Håper og komme med til høsten også..

 

Skulle gjerne sett at folk ikke var så himla negative. Ikke rart det er krig i verden...

 

Treffet ble jo helt fantastisk pga været og ett utmerket arrangemang. Skjønner jo frustrasjonen om grus, drifting og gulflagg, men la oss nå heller være takknemlig for at vi faktisk for bruke dette utrolige anlegget slik. Setter min lit til at Sommertreff gjør det de kan for og få dette treffet bedre og bedre.

 

Hvis jeg kunne ønske meg noe måtte det jo være strengere vakthold om kveldene slik at man unngår flaskekasting o.l hendelser. Dette + litt mere frikjøring både lørdag og søndag. Virker kanskje som om det ble litt mye ekstrem med få biler. Driftbattle er kanskje ugunstig pga den smale oppløpssia?

 

Dragbilen må vel få være med på drag eller? Det var jo moro når de to dragsterne ble utslått sist. Må jo være greit og lage en klasseinndeling hvis disse blir mange av. Så en en showfinale til slutt?

 

Stå på gutter! :hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vel treffet mest ment for de som kjører på banen og ikke publikum...De fleste som kommer for å kjøre på banen driter nok en lang marsj i om det er 500 eller 1000 tilskuere...

 

 

men for ACR er publikum penger. og det er en GOD del som kommer ditt før og JA bare se på..eller så du karnsje ikke det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men for ACR er publikum penger. og det er en GOD del som kommer ditt før og JA bare se på..eller så du karnsje ikke det..

 

 

Vel om det er pengene det skal stå på så betaler jeg gjerne det dobbelte for å få kjøre grip uten driftere på banen.

 

Klart det er fint for Sommertreffet med masse publikum, men publikum liker heller ikke gulflagg store deler av tiden.

 

Dette er ett banetreff med tanke på mye kjøring for di som vil kjøre på bane. At lørdagen er som den er gjør ikke meg så mye.

 

Extrem bilene må å få litt tid for seg selv. en halv time 2-3 ganger på lørdagen er gull det. Sjelden noen er så lenge ute på banen om gangen alikavell. Og det er ikke så mye opprydding etter dem heller. (som oftest)

 

Det er faktisk så enkelt og ordne dette at man deler opp i drifte og grip heat så trur jeg alle er fornøyde. Ikke værre enn det :afro

 

Men nu er mengeden av useriøse innlegg her på forumet kommet så langt at jeg trur poengan e kommet fram. Bare en del som ikke skjønner alt. (ikke noe bombe på dette forumet)

 

Takk for meg i denne tråden.

Og takk til sommertreff crewet for en glimrende jobb, som di sikkert gjør enda bedre til høsten :win

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at dette var det beste treffet jeg har vært på:DFredag ble ikke så morro siden jeg ikke fikk gatesliksa før ut på lørdag pga 0 feste.Men ellers så var det en super helg!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff deg briller og følg med på hva som skjer på banen...

Hvordan kan du si at RMS ikke kjører fort rundt ACR med gjevne 1.43 runder, har en uoffesiell måling på 1.39.7 under et extremheat under innhenting av ES sin Ur quattro (som vi passerte i siste sving før langsletta), ICEMAN kan nok skrive under på at det gikk unna med Lotusen, da vi tok han igjen etter å ha startet som bil 3 i heatet, blinket han oss forbi...

 

Kom ikke her å prat dritt om ting du overhode ikke har peiling på.

 

Hei!

Jeg kjører urq til ES, rundetider? innhenting? Vi er på banen for og ha det hyggelig og være litt publikumsvennlig i kjøringen.

Så vidt jeg vet er ikke dette et løp med en vinner!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens man snakker om utbedring av banen kan man jo se litt på hullet jeg fant rett før curbsen ved publikumssvingen, som var på størrelse med en fotball.

 

Jeg så det ikke før det var for sent, og dermed sa det pang. Jeg ble ett dekk og nesten en felg fattigere, pluss at jeg fikk en hjulstilling som ikke var helt bra å kjøre med. Slapp heldigvis unna med skrekken da det kunne justeres med en firehjulskontroll, men jeg er glad jeg ikke kjørte på lavere profil enn hva jeg gjorde..

 

Mulig det bare var meg, men pauseunderholdningen med disse motorsykkelkara kunne jeg glatt vært foruten.. Kjør heller på med mer frikjøring :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår