Gå til innhold

SOMMERTREFF 2007 - ACR / 8-10 Juni

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

Sommertreff arrangeres pånytt i 2007, og vi håper å stille sterkere enn noen gang. Vi har samlet mye erfaringer de siste par årene og tror 2007 sesongen blir kjempebra. Vi får mye innspill og ris og ros, og sitter du inne med gode ideer om ting som kan forandres eller forbedres tar vi gjærne mot tips på post@sommertreff.no eller gå inn på http://www.sommertreff.no og bruk kontaktskjemaet.

 

 

 

Har du noe å bidra med til å gjøre Sommertreff til et bedre arrangement håper vi du tar kontakt med oss.

 

Det største problemet i 2006 var fulle folk og dårlig renhold på sanitæranleggene og for å bedre på dette har Impreza Drivers Club Norway(IDCN) kommet på banen og hjelper til med sponsing til vakthold/renhold.

Dette setter vi utrolig stor pris på, og lover at forholdene skal bli bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 743
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kontrakten med Chris Pfeiffer signeres straks:) Venter bare på et svar fra en sponsor så ordner det seg sikkert. Se mer her på hva denne mannen kan gjøre på en sykkel: http://videos.streetfire.net/category/BMW/14/657c4957-24b7-4628-908b-244c0e6fef1c.htm

 

Vi venter også på klarsignal til å kjøre 201m dragrace for MC til neste år. Dette går mest sannsynlig i orden også, men vanlig banekjøring er forbeholdt biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, helg satt av.. Men: Fint at dere prøver å finne på underholdning for publikum, men vær så snill å ikke la det gå alt for mye ut over oss som vil kjøre mest mulig på banen. Det var i mine øyne nok køståing og venting i år.

 

Jeg foreslår igjen: Er det ikke mulig å åpne gokartbanen? Det er nok plass til camping selv om den ikke taes i bruk.. Hadde kommet til å blitt veldig populært.

 

Forøvrig: Ros til IDCN som stiller opp på den måten. Bekrefter inntrykket mitt av de som en særdeles ryddig gjeng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, helg satt av.. Men: Fint at dere prøver å finne på underholdning for publikum, men vær så snill å ikke la det gå alt for mye ut over oss som vil kjøre mest mulig på banen. Det var i mine øyne nok køståing og venting i år.

 

Vi har dette i tankene ja, og Sommertreff skal alltid ha fokus på mest mulig banekjøring i løpet av helgen det lover jeg.

Men vi har blandt annet tiden rett før 201m da banen er stengt mens vi stiller opp bilene og har førermøte. Det blir også et show i breisladdsvingen rett før bilene starter konkurransen. Dette tar ikke noe tid fra banekjøring.

Det er også mulig vi setter opp et show i Mo i Rana sentrum for å reklamere for treffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har dette i tankene ja, og Sommertreff skal alltid ha fokus på mest mulig banekjøring i løpet av helgen det lover jeg.

Men vi har blandt annet tiden rett før 201m da banen er stengt mens vi stiller opp bilene og har førermøte. Det blir også et show i breisladdsvingen rett før bilene starter konkurransen. Dette tar ikke noe tid fra banekjøring.

Det er også mulig vi setter opp et show i Mo i Rana sentrum for å reklamere for treffet.

 

Hørest bra ut :-)

 

Hva med partytelt i Mo i Rana sentrum? Hadde vært kult, men Meyergården (Ramona) er vel ikke enig med meg i det sikkert.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørest bra ut :-)

 

Hva med partytelt i Mo i Rana sentrum? Hadde vært kult, men Meyergården (Ramona) er vel ikke enig med meg i det sikkert.....

 

Dette var i planene men nå som det endelig skjer noe på ACR begynner ACR eiendom å bli grådige og skal øke prisene ganske mye til neste år sier dem. Dette går selvsagt ut over budsjettet vårt, og vi må kutte ned på utgiftene, så det blir sikkert en stund til før vi kan utvide til partyarena i Mo i Rana.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår