Gå til innhold

SOMMERTREFF 2007 - ACR / 8-10 Juni

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

  • Svar 743
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser virkelig fram til neste treff!

 

Redigerer for tiden noe film fra sommerens treff og begynner virkelig å glede meg til neste års banekjøring! Må bare oppfordre alle til å stå på i vinter og bli ferdige med bilene i tide... det betyr vel at jeg må sette i gang selv også! :D

 

En liten film fra sommerens første treff:

sommertreff06vol1.jpg

(høyreklikk og lagre som)

Størrelse: 31,3 MB

Lengde: 12 minutter

 

Og en liten film fra sommerens andre treff:

sommertreff06vol2.jpg

(høyreklikk og lagre som)

Størrelse: 17,4 MB

Lengde: 6:45 minutter

Edit: La til en film fra det "Volum 2"!

ArcticRacing.net

 

Bruksbil: BMW 316i (E46)

Prosjektbil: BMW 320i (E36)

Veteranbil: VW 1300 / Volvo 242 TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, e jo mange her som kjøre med L.

Kunn ikke dokk på sommertreff hadd en sånn "rolig" time eller nå så vi med L kan få låv å kjør litt? Hadd vørre arti.

E jo mange som har Egen bil som man bære bruk tel øvelseskjøring. det har eg å 3 anner kompisa å masse anner folk på forumet.

 

Nån som e enig me meg eller ? =P

Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil)

Bmw 325i 87, Rallycross National

Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt

Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke i farta hvor jeg hørte det, men mener det var en fra rana racings ecurity som hadde nevnt det..

 

 

Dette er IKKE en offisiell uttalelse fra oss. Ikke ta alt dere hører for god fisk, vent heller til regler blir lagt ut på Sommertreff's egne sider. Er så dumt når det blir så masse spekulasjoner og folk som har hørt ditt og datt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår