Gå til innhold

Espen M3

Bruker
  • Innholdsteller

    108
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Contact Methods

  • Bosted
    Batnfjord

Espen M3's Achievements

  1. Ja, jo jeg var kanskje litt rask her. Men regner med at du ser poenget mitt. For hvor skulle man sette skillet, og hvem skulle gjøre det?
  2. Det der blir for dumt.. Mener du at man skal sette opp to klasser i breisladden? En for biler det er lett å drifte med, og en for biler som er jævlig vanskelig å drifte med? Jeg svelger ikke den der gitt. Enhver bakhjulstrekker er "lett" å drifte med så lenge oppsettet er riktig og sjåføren vet hva han holder på med. Forøvrig så aner jeg ikke hva dommerne går etter når de bedømmer slæddinga.
  3. Hehe, da skjønner jeg bedre :-) Pug 205 på 800Kg bør vel ha potensiale til greie tider med det oppsettet der ja... Men vil ikke den motoren der gjøre det vanskeligere å kjøre optimalt, eller har den en "rimelig" grei effektkurve? 400Hk og framhjulsdrift synest jeg hørest ut som en utfordrende oppgave..
  4. Dersom denne tiden stemmer så er det mildt sagt imponerende. Jeg har kjørt mine bestetider på acr ned på 1,47. Da med r-dekk. Og det var slett ikke innslag av "rolig" kjøring fra min side. Kjøretøyet er da en E30 M3 med relativt stivt understell. Tiden målt med laptimer btw.
  5. Siden kroppen min har kommet på at den skal være litt vel kranglete, og jeg ikke kommer meg oppover, så har jeg plutselig ett, kanskje to rom på Meyergården som andre kan overta. Tenkte å høre her inne før jeg avbestilte dem.. Send pm eller ring/sms på 90788236 dersom noen har lyst på et dobbelrom på Meyergården.
  6. Hmmm, ser ut som nye dekk må monteres pronte... Men det snur fort det der. Satser på oppholdsvær denne gangen også.
  7. Haha, ser for meg Radni spille sitar ja :violin:
  8. Det var saker! Får du lånt den der så er vel banen ryddet på null komma niks :race
  9. Interesant å se at det er flere som sliter med nordpolen. Den svingkombinasjonen der har jeg aldri blitt helt klok på. Har prøvd flere innganger, men vet ikke hva som er best. Men skal da prøve igjen. Hadde vært kjedelig om alt satt som et skudd og. Fordeling av kjøring. 45min grip, 20min fri, 30min drift. 25min til rydding/soping. Gjenta! Grip: Biler som kjører runder under 2.00 min. Fri: Åpent for alle, men begrenset med sladding Drift: Kjør bredt som faen Om det er samme sopemaskina som kommer til høsten så må man nok ha minst 25min til dette desverre. Støtter forøvrig idèen med skilt om hvilken kjøring som pågår.
  10. Problemet da er at man ikke lengre husker hvordan man skal kjøre rett fram :spin BTW: Kia besta gjør den jobben der enda bedre. Spinner lett i femte!
  11. Haha, fantastisk påstand. Jeg har prøvd å hengt på Lotusen, og jeg kjører 1,51 runder på mitt beste med gatedekk. Skal love deg at den distanserer meg fort. Om du tror at det er de som bråker og gasser mest forbi pitlane som kjører raskest så må du nok ta av deg de skjevsladdete brillene dine! Mulig at det er morsomt å se på driftere, men det er iallefall helsikkes morro å kjøre raskest mulig runder. Dog ikke fullt så morro når banen er full av stein og gulflagg. Rart at det skal være så vanskelig å forstå dette!!
  12. Om du er der og ser på at jeg kjører rundt banen eller ei spiller da ingen rolle. Jeg er ikke der for å vise meg fram, men for å ha det morro. Hadde det vært som i fjor, altså egne grip og drifteheat med litt kontroll av hvem som var innpå så kunne dere drifteglade publikummere gjerne vært i grillteltet og spist hamburgere mens jeg kjørte mine runder. Og angående det med hvilken som helst helg. Det er selvfølgelig morro å kjøre mot likesinnede, da er det greit at det er noen biler der. Men det er ikke så morro å måtte bremse ned til 50km/t før hver sving eller møte gulflagg både her og der på hver eneste runde. Men: Noe sier meg at det blir gjort noe med akkurat dette til neste treff. For dette var vel det eneste negative jeg fant med årets første treff. Resten var meget meget bra. Så all honør til sommertreffcrewet!
  13. Tenker du på supraene nå? De blir jo slått i første runde hvert år.. Nytter ikke bare å ha mye power!
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår