Gå til innhold

SOMMERTREFF 2007 - ACR / 8-10 Juni

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

Og forresten så øvelsesjkørte jeg med en Honda NSX, så hadde muligheten til og holde følge med de andre, (noe som var vanskelig nok i grunn)...vet ikke hva du hadde tenkt og øvelseskjøre i. Men så fremt du ikke har noe som du vet har motor til og holde følge bilene og dra lett i fra dæm, og ikke har erfaring...ikke kjør på banen! Spør heller folk om du kan sitte på runder, og studer kjøreteknikkene...

 

Blir muligens en dodge ram srt-10 :)

'98 Opel Vectra B 1.6l 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 743
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

700.000,- for en liten lastebil?? Gæærn han faren din eller? :ahahahhaha:

 

Såklart :D Hehe er jo morsomt med 505 viperhester på en rwd pickup! :batman:

 

Men jeg kom ikke med noe forslag, jeg bare lurte på om det ikke var mulig, og siden jeg har fått det besvart er det vel ikke mer å diskutere? :klovn:

'98 Opel Vectra B 1.6l 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart :D Hehe er jo morsomt med 505 viperhester på en rwd pickup! :batman:

 

Men jeg kom ikke med noe forslag, jeg bare lurte på om det ikke var mulig, og siden jeg har fått det besvart er det vel ikke mer å diskutere? :klovn:

 

Stemmer :) Du er på lik linje som med dem uten klasse B :ahahahhaha:

Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst

Volvo V70 AWD R 99mod vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer da an på min far, men vi får se, spørs om jeg får lov til å kjøre bil til 700 000 på bane uansett! :P

 

 

 

Var vel å ta liiiiit hardt i..... 700 000 laken....?

 

Er den tatt inn som lastebil så har man fått den fra 380 000 og oppover + mva.

 

Har ikke sett noen ennå som er tatt inn som varebil på grønne skilter ennå.

 

Nå har det jo kommet nye regler i år, så har bilen vært i Norge i 3 år så kan man omreggeistrere de avgiftsfritt til varebil.

Paal C.

Ram SRT 10 "Lekebil"

Ram 2500 Heavy Duty "Arbeidshest"

http://www.HPComposites.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår