OndSofa Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Når kommer tråden for høst-treffet? :D Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Og når kan en melde seg på høsttreffet?;) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gah s15 Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 GAH, ikke sikkert bilen din er hel til da. Ha ha. :smilbmw: Ikke dumt forslag med drifte heat, gripp heat å exrteme haet. Å fri kjøring der alle kan være utpå. Men må bare si det igjen, at dette treffet er det beste jeg noen gang har vært på. Konge bane, å så mye kule biler å folk. Tror ikke jeg får tid til høsten, men til neste år sattser vi på å komme å brenne flere dekk. hehehe nei me den satsinga etter første gangen så e d itj sikkert at den e d. menmen det e lov til og håpe:tannløs: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mercedes w201 Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 vil takke sommertreffgjengen for ett kjempetreff. håper att jeg er klar til neste treff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atiliton Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Når kommer tråden for høst-treffet? :D Det jobbes stadig med, etter helgen skal det være oppe å gå. Siter Espen http://www.sommertreff.no - Audi S4 - - Honda Civic - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atiliton Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Og når kan en melde seg på høsttreffet?;) Våre websider er under utvikling, og det vil ikke være så lenge til du kan melde deg på treffet..:) Siter Espen http://www.sommertreff.no - Audi S4 - - Honda Civic - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW1300T Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Takk for nok et KJÆMPE BRA treff! Har vært på alle Sommertreff siden 2004 og var der i 2002 (før det ble Sommertreff), med og uten bil. Denne gangen uten bil og synes det var et serdeles bra treff. Må si meg enig med dem som sier at dette var det beste treffet deres så langt! Hadde lagt til flere innlegg som jeg ville sitere og kommentere litt, men skal ikke gjøre alt for mye av det. Men litt kanskje... Det var et artig treff. Artig å prøve seg på banen, håper jeg ikke irriterte for mange med en bil med liten motor. Har også kjørt bil med lite effekt på treffene, men tror ikke det er så mange som klager så lenge en følger med i speilene og slipper forbi raskere kjøretøy. Lurer litt på hva meningen med FRIkjøring er dersom ikke ALLE skal ha mulighet til å kjøre da? Er selv tilhenger av drifting og ser at det er den raskest voksende motorsportgrenen på global basis og lokalt i norge. Men... og det er et stor MEN; er også enig i at enkelte av "drifterne" ikke har vett nok til å slippe forbi andre biler og unngå å drifte/sladde i en sving når det ligger en annen bil rett bak. Det har vært en gjenganger på alle treffene jeg har vært på. Min mening er at det ikke skal være nødvendig med "blått flagg" for at en skal slippe forbi andre. Det er ikke et løp og vi bør alle prøve å gjøre vår del for at treffene blir en best mulig opplevelse for alle! Bøtelegging er vel ikke det rette virkemiddelet. Men et forslag kan være å ha førermøter i tillegg til at førerne skriver under på å godta regelverket. Et annet forslag som kom opp var å øke prisene for å få kjøre. Hva skjer da med at treffet skal være en mulighet for alle å prøve seg på banekjøring? Må også si meg enig i at det er kjedelig i lengden å se de samme bilene kjøre rundt og rundt for å være raskest. Det er tøfft å se en runde eller tre, men så blir det fort det samme og kjedelig. (OBS! Dette er bare min mening!) Men det er rått å kjøre/sitte på med biler som kjører raske rundetider. Uten tvil! En fordeling av heat med GRIP/DRIFT kan være en mulig løsning, men det vil være noe for Sommertreff Crewet å vurdere. Så kom vel det gode forslaget med å sende driferne på en parkeringsplass og ikke la dem kjøre på bane. Genialt! Eller kanskje IKKE!! Driftere kjører i Drifte heat, så de har ingen ting å gjøre på banen under Fri kjøringen. Ikke for å henge deg ut personlig da det har vært mange med samme mening, men: HALLO!!! Se på ordene som står der ("FRI kjøringen") og tenk over hva ordene betyr. Jeg har forståelse for at dere med dyre, fine, blå biler ikke liker å ligge bak andre biler og ikke komme forbi. Derfor oppfordrer jeg alle driftere til å slippe forbi biler selv om driftebilen kan leke med og kjøre fra disse på strekkene. Dersom vi (les: alle deltakerne) har forståelse for hverandre og prøver å unngå å være til irritasjon for andre (dette gjelder begge veiene) vil treffene straks kunne oppleves enda bedre. Vi er nødt til å ta en beslutning når det gjelder gamle vrak på banen. Mulig vi må sette et krav til en viss standard på biler som skal slippe utpå. Dere gjør en fantastisk jobb med disse treffene og for det skal dere alle ha en stor takk! Når det gjelder generelle krav til biler som slippes ut på banen så er det sikkert ikke dumt å sette litt høyere krav, så lenge det ikke går ut over at folk med normale gatebiler ikke skal få delta og det bare blir disse med "ekstreme" biler som får kjøre. Håper at jeg ikke ble for usaklig og useriøs for dette forumet. Vi snakkes i høst! Gleder meg som en unge allerede og håper å få klar egen bil. Ha en god sommer alle sammen! Siter ArcticRacing.net Bruksbil: BMW 316i (E46) Prosjektbil: BMW 320i (E36) Veteranbil: VW 1300 / Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NM-Performance Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Takk for nok et KJÆMPE BRA treff! Har vært på alle Sommertreff siden 2004 og var der i 2002 (før det ble Sommertreff), med og uten bil. Denne gangen uten bil og synes det var et serdeles bra treff. Må si meg enig med dem som sier at dette var det beste treffet deres så langt! Hadde lagt til flere innlegg som jeg ville sitere og kommentere litt, men skal ikke gjøre alt for mye av det. Men litt kanskje... Har også kjørt bil med lite effekt på treffene, men tror ikke det er så mange som klager så lenge en følger med i speilene og slipper forbi raskere kjøretøy. Lurer litt på hva meningen med FRIkjøring er dersom ikke ALLE skal ha mulighet til å kjøre da? Er selv tilhenger av drifting og ser at det er den raskest voksende motorsportgrenen på global basis og lokalt i norge. Men... og det er et stor MEN; er også enig i at enkelte av "drifterne" ikke har vett nok til å slippe forbi andre biler og unngå å drifte/sladde i en sving når det ligger en annen bil rett bak. Det har vært en gjenganger på alle treffene jeg har vært på. Min mening er at det ikke skal være nødvendig med "blått flagg" for at en skal slippe forbi andre. Det er ikke et løp og vi bør alle prøve å gjøre vår del for at treffene blir en best mulig opplevelse for alle! Bøtelegging er vel ikke det rette virkemiddelet. Men et forslag kan være å ha førermøter i tillegg til at førerne skriver under på å godta regelverket. Et annet forslag som kom opp var å øke prisene for å få kjøre. Hva skjer da med at treffet skal være en mulighet for alle å prøve seg på banekjøring? Må også si meg enig i at det er kjedelig i lengden å se de samme bilene kjøre rundt og rundt for å være raskest. Det er tøfft å se en runde eller tre, men så blir det fort det samme og kjedelig. (OBS! Dette er bare min mening!) Men det er rått å kjøre/sitte på med biler som kjører raske rundetider. Uten tvil! En fordeling av heat med GRIP/DRIFT kan være en mulig løsning, men det vil være noe for Sommertreff Crewet å vurdere. Så kom vel det gode forslaget med å sende driferne på en parkeringsplass og ikke la dem kjøre på bane. Genialt! Eller kanskje IKKE!! Ikke for å henge deg ut personlig da det har vært mange med samme mening, men: HALLO!!! Se på ordene som står der ("FRI kjøringen") og tenk over hva ordene betyr. Jeg har forståelse for at dere med dyre, fine, blå biler ikke liker å ligge bak andre biler og ikke komme forbi. Derfor oppfordrer jeg alle driftere til å slippe forbi biler selv om driftebilen kan leke med og kjøre fra disse på strekkene. Dersom vi (les: alle deltakerne) har forståelse for hverandre og prøver å unngå å være til irritasjon for andre (dette gjelder begge veiene) vil treffene straks kunne oppleves enda bedre. Dere gjør en fantastisk jobb med disse treffene og for det skal dere alle ha en stor takk! Når det gjelder generelle krav til biler som slippes ut på banen så er det sikkert ikke dumt å sette litt høyere krav, så lenge det ikke går ut over at folk med normale gatebiler ikke skal få delta og det bare blir disse med "ekstreme" biler som får kjøre. Håper at jeg ikke ble for usaklig og useriøs for dette forumet. Vi snakkes i høst! Gleder meg som en unge allerede og håper å få klar egen bil. Ha en god sommer alle sammen! Mest saklige og konstruktive tilbakemelding/innlegg i denne tråden hittill!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petruski Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Hei og takk for et kjempetreff!!! Dette er uten tvil det beste treffet sommertreff har hatt. Jeg opplevde problemet med fyll å å kø som mye bedre enn i fjor, selv om problemet fremdeles er der. Å det at treffet åpnet 6 timer før var helt genialt! Fikk mye mer av helgen. Tusen takk for et kjempetreff og vi kommer garantert til høsten å! :) Vi er nødt til å ta en beslutning når det gjelder gamle vrak på banen. Mulig vi må sette et krav til en viss standard på biler som skal slippe utpå. Hvordan standard da? Jeg kjører en gammel saab 900 turbo. Vil jeg ikke få kjøre med den?? Hilsen Øyvind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
need4speed_ACR Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 Hei og takk for et kjempetreff!!!Dette er uten tvil det beste treffet sommertreff har hatt. Jeg opplevde problemet med fyll å å kø som mye bedre enn i fjor, selv om problemet fremdeles er der. Å det at treffet åpnet 6 timer før var helt genialt! Fikk mye mer av helgen. Tusen takk for et kjempetreff og vi kommer garantert til høsten å! :) Hvordan standard da? Jeg kjører en gammel saab 900 turbo. Vil jeg ikke få kjøre med den?? Hilsen Øyvind tror han tenker på de som har hentet seg ett vrak fra skroten som ikke er i teknisk stand og som aldri ville blitt godkjent på norsk vei. samt kjører på røde skilter. men vil tro at de bilen som er i god teknisk stand og kjører med røde skilt av andre grunner vil får lov å være med. dessuten vil nok alle biler med hvite skilter blir godkjent. Siter Jeg er ikke her bare for å ha det artig :) http://www.ranaracingsecurity.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
need4speed_ACR Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 noen som vet hvem som kjørte det røde mazda 323 med ole brum gardiner? og er det noen som vet hva som var skjult i den? motor driverk o.l Siter Jeg er ikke her bare for å ha det artig :) http://www.ranaracingsecurity.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 noen som vet hvem som kjørte det røde mazda 323 med ole brum gardiner? og er det noen som vet hva som var skjult i den? motor driverk o.l var vist en kjenning av en kompis.. han snakket om 3-400 hk.. men mer fikk jeg ikke vite.. Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
need4speed_ACR Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 var vist en kjenning av en kompis.. han snakket om 3-400 hk.. men mer fikk jeg ikke vite.. ok. hørte ett rykte om at det var evo motor å drivverk i den Siter Jeg er ikke her bare for å ha det artig :) http://www.ranaracingsecurity.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jijohans Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Var vel Evo motor og driverk, snakk i rundt 350hk i motor. Er vist Hafsengen som har bygd den og han hadde brukt den på Våler tidligere i år... Siter http://www.rms-racing.no http://www.sommertreff.no Takk til: -Rydning Bilteam- -NordicMotor- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Han som kjører, og hadde den med seg, kommer vaffal fra Trønderland :) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg