Gå til innhold

V8'r skryt !

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 237
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Øyvind Ryeng

hist: Neiii, ikke bump opp tråden! Jeg får hjerteflimmer og høyt blodtrykk av denne tråden; mest intense og langvarige "diskusjonen" jeg noen gang har hatt på Bilforumet!

 

V8-POWAH pwnz Honda B16!

 

mWuahahHa!!!!!Devil onfiredevi

 

Ring Doctor Doogie!

- 1969 Ford Mustang Fastback

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Kult å kjøre godbilen til supern for å handle mat, men når amcaren bruker noen liter på mila så er det jo beder å spare nen kroner på å frakte kroppen rundt i en mikrobil som ikke bruker noe serlig med fuel....:D

 

Funderer selv på en sølvfarget Smart, er litt kul og produserer jo bensin i tanken :D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SMART!!!!????Muhaha! Trodde du var råbarka street-racer jeg...:D Trodde ikke sånne som deg engang ville bli sett dau i noe sånt.

"host...startmotor...hark!"

 

Hehehe! klarte ikke å dy meg:)

 

Men seriøst, Smart er ikke så dumt som man skulle tro.(80hk chip er visst nesten gøy)

Synd de kommer i så si bare femi farger.... ett strøk svart matt og polerte alufelger hadde rettet opp mye trur jeg.

244 Turbon lever igjen!!

(med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...)

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bead-lock

Kult å kjøre godbilen til supern for å handle mat, men når amcaren bruker noen liter på mila så er det jo beder å spare nen kroner på å frakte kroppen rundt i en mikrobil som ikke bruker noe serlig med fuel....:D

 

Funderer selv på en sølvfarget Smart, er litt kul og produserer jo bensin i tanken :D

 

Du kødder nå heller....?

 

Bruker bilen selvom jeg skal 500 meter bort i gata jeg....:rolleyes:

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VEPSEN

SMART!!!!????Muhaha! Trodde du var råbarka street-racer jeg...:D Trodde ikke sånne som deg engang ville bli sett dau i noe sånt.

"host...startmotor...hark!"

 

Hehehe! klarte ikke å dy meg:)

 

LOOOOL!! :D :D

 

Bead-lock har med d å overraske litt.

(som dengang med gammal Gorilla) ;)

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår