Gå til innhold

VEPSEN

Bruker
  • Innholdsteller

    703
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om VEPSEN

  • Bursdag 04/13/1976

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    Hornet
  • Biltype (eks Audi)
    AMC
  • Årsmodell (eks 1995)
    1973
  • Yrke eller sivil status
    bildelebytter
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    det meste.

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.fc150.com
  • Bosted
    akershus

VEPSEN's Achievements

  1. Helbilde! Oppdateringer: Shitty bildekvalitet. Er ikke så mange hornet hatchback`s som ruller lenger nei. Rusta har vel knekt de fleste.
  2. Neida, 3000SEK er grei pris det. Men jeg trenger dempere og fjærer i tillegg, og da er er det ikke så mange tusenlappene opp til sellholm. Må regne litt her.... :) Takker så meget for nyttig informasjon.
  3. Maxis: Se der ja! Det så endel bedre ut! Bytter man ut hele fjærbeins røret eller er dette no man trer utapå det gamle røret? Så at SAM hadde endel forskjellige rør, hvilket kjøpte du? Noen av røra var jo såpass dyre at skal man ha rør og dempere så er ikke veien til de billigste sellholm beina lang...
  4. OK! Må dreie med hylsene fra pedersen racing også, 50mm innv.dia mens beina har ~52mm utv.dia. Blir vel å dreie "opp" hølet i hylsa hvis det er mulig, liker ikke tanken på å dreie ned beinet.... Får vel ta en tur ned til særp til uka å handle bilstein og hylser. Takk.
  5. Er det noen som har prøvd/gjennomført dette? Hørte noe rykter om at dette var mulig med gjengehylser kjøpt hos pedersen racing...??
  6. Motorplater er ferdig utskjært, gjenstår boring av hull, sliping og polering.
  7. Sånn! De funker nå:) Har utsatt garasjen litt, så nå blir det skruing!
  8. Tenkte å vise at det faktisk skjer noe hos meg også, av og til. Rykende ferske bilder av nye grenrør og div: http://www.fc150.com/id29.html Blir vel en ny oppdatering med nye bilder over helga.... Hørte jeg motorplater?? Joakim.
  9. Mmmmmm.... American er en den peneste Rambleren etter min mening! Har en 64 440H 2dht som har venta på restaurering i ca 13 år nå.... skal prøve å få begynnt på den igjen til vinteren. Gjenstår lakkering og MYE montering. Blir vel 360/727 istedenfor 196 og 3trinns med overdrive.
  10. BB 454: Takk for at du syntes det så imponerende ut! Hovedproblemet med de gamle grenrøra var at der var ett helvete å bytte plugger+ at de var veeldig tunge:shake Skal holde på litt med den til helga, få en liten oversikt over hva som gjenstår... Sitter en AMC20 aksel på den nå med sperre, den får sitte der til jeg river av nava på den:drive2 Blir å montere på en 9" opphengt i 4-link eller "truck-arms" etter det. Kunne godt vært ti timer til i døgnet ja... blei skralt med timer til overs etter kjøp av nytt hus med ubearbeidet tomt osv osv. Moro at du som chevy mann gir deg i kast med en Rebel stv!:thumb
  11. Sitter en slapp lavkompa 360 med smidde stempler, alu lokk, innsprut og en turbo. Har ikke starta ennå.... og det er slettes ikke sikkert det blir oppstart på den ell. Garasje skal bygges i sommer og ny helalu AMC/Indy motor skal bygges i 2007. Blir selvfølgelig turbo på den å bare "litt" mer påkosta og en 70-80 kubikktommer mer. Er litt bilder og div. på www.fc150.com under amc hornet hatchback. Er skjedd litt siden forrige gang jeg oppdaterte, bla er grenrøra jeg sveisa kasta i metall søpla og ett par framover vendte shorty-headers sitter der isteden.
  12. Tja.... Holder på litt med AMC i ny og ne :) For det meste denne her: http://www.fc150.com/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/hornetside.jpg
  13. Bytte i en eller to Garrett GT37 eller GT40+ evt penger i mellom er også aktuellt.
  14. Helt ny(kun prøve montert) Holset HX55 selges kr 6000. 67mm kompressor inducer. polert kompressor hus. holder til ~800hk Bilde joakimroeed@yahoo.no 976 93 355
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår