Gå til innhold

V8'r skryt !

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 237
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Øyvind Ryeng

Wow! Selveste DinSide! De folka der er jo GUDER som innehar ekstrem peiling, og millioner av mennesker har den største respekt for alt de har å si!

 

 

 

 

 

:rolleyes:

 

Jeg liker helder ikkje DINSIDE, men som et eksempel. De hater nesten alt som kommer av biler fra USA. Og i tillegg har de nokk testet en DEL biler, ja.

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

 

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det liksom ikke amcar folket som ikke git seg... Det er du som ikke gir deg. 99% av folkene her er enige med deg om at Honda lager bra biler, det er kun du som sitter her og gjentar deg selv....

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kane

Nå er det liksom ikke amcar folket som ikke git seg... Det er du som ikke gir deg. 99% av folkene her er enige med deg om at Honda lager bra biler, det er kun du som sitter her og gjentar deg selv....

Mye mulig, men enkelte har store problemer med å akseptere argumentene mine. Jeg føler også at jeg gjentar meg litt ofte. Kan kanskje ha noe med å gjøre at jeg er stort sett den eneste som argumenterer for Honda, mot resten av hele Amcargjengen over en 6-siders tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jay

jeg kjører toyota nu, men snart blir det amcar :) må liksom ha begge deler ;) japsen er bruksbil, amcaren er koooosebil.

Hvorfor Toyota som bruks bil amcar altid er nå mitt motto, og jeg skjønner ikke hvorfor man skal ha en japse og amcar eller euro og amcar, hvorfor ikke bare amcar???

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt syn på hele denne diskusjonen er:

 

Amcar folk: Liker ekte kraft....

 

Andre folk: Motorsykler med 9000 rpm og fire hjul.

 

 

:D :cool:

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riskoker brukes til A til B

 

Amcar har Power, Class og Ekte Motorer

 

Spesielt 1969 Dodge Challenger 426 Hemi ( Min Favoritt )

 

Det er kun 2 bra riskokere

 

Nr 1. Toyota Supra og Nr 2. Nissan Skyline

 

Link http://www.engine-power.com/dodge/

 

Heia V8

81 Bmw M535 Turbo

87 Bmw 518

xxxxxxxxxx Skrota \ Solgt xxxxxxxxx

94 Ford mondeo Sedan 2.0L 16v Rs

65 Dodge Coronet 318

82 Honda Civic 1.3

91 Ford taurus

86 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CamaroCab

Hvorfor Toyota som bruks bil amcar altid er nå mitt motto, og jeg skjønner ikke hvorfor man skal ha en japse og amcar eller euro og amcar, hvorfor ikke bare amcar???

 

Man må jo vite hvordan det er å ha det skikkelig ille for å vite når man har det jævlig bra!;)

 

Tror det er mange som har en billig bruks driter for å bruke alle penga på amcar. Det er hvertfall hvorfor jeg kjører golf 1.3.

244 Turbon lever igjen!!

(med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...)

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår