Gå til innhold

SRT-10 vs Integra Type-R

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

SRT-10 og Ford Focus rundt ACR: 1.49

Celica rundt ACR: 1.47

 

Vil ikke akkurat si at Celicaen knuste SRT-10.

"Ask any racer, any real racer. It doesn't matter if you win by an inch or a mile; winning's winning."

 

:D:D

 

Anyway, har ikke lest hele tråden, men jeg setter en knapp på Integran. Har sett hva Honda motorer og gode understell med gode sjåfører og gode sporvalg kan gjøre med rundetidene.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 499
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg tror bestemorra mi tar både ITR'en og SRT-10'n med sin Civic 1.4! :hmmmmmmmmm: :fatality:

 

Har hatt japse, amrikaner og tysker.. Amrikaneren fikk mye "juling" å var bare på verksted for service og starta som bare det i -25, mens jappsen og tyskerdriten er/var stadig et eller annet feil med..

 

ERGO am-car er best!:blah:

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å nevne at jeg ikke hadde bremser da vi hadde to runder ved siden av hverandre??

 

Hehe slapp av, det var litt spøkefullt ment ;-)

 

Vet at ITR er en rask bil rundt en bane jeg...

 

Men tror det er litt dumt å skryte for mye på forhånd uansett hvilken bil det gjelder på et forum, man legger liksom lista veldig høyt da...

'98 Integra Type-R

'99 Wagon-R+

'84 Tempo PanteR ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro det tipper jeg! :-)

Men kjører ikke du uten turbo om dagen??

 

Kjørt mye mot ITR eller?

 

Nå blir det mye offtopic men, ja, kjørte uten turbo på Ruudracing og NSK treffene 28 og 29 juli.

 

Jeg har ikke kjørt noe direkte race mot Integra men har passert flere av de både på Rudskogen og Våler. Spes på japsetreffet på Våler ble jeg overrasket over hvor "tregt" de kjørte i forhold til mye annet. Jeg ble dog mektig imponert over den racriggede hvite/grønne/røde som kjørte i gatebilserien på gatebil i juli. Kanskje det bare er ITR-eierne her på forumet som ikke kan kjøre ;-)

2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo

 

Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kjørt noe direkte race mot Integra men har passert flere av de både på Rudskogen og Våler. Spes på japsetreffet på Våler ble jeg overrasket over hvor "tregt" de kjørte i forhold til mye annet. Jeg ble dog mektig imponert over den racriggede hvite/grønne/røde som kjørte i gatebilserien på gatebil i juli. Kanskje det bare er ITR-eierne her på forumet som ikke kan kjøre ;-)

 

Hvis det var det japsetreffet nå i våres kan jeg nevne for deg at de som kjørte ITR der gjorde det for første gang med ITR'en sin.

 

Man skal være varsom med å dra hurtige konklusjoner om biler bare ved å kikke på dem på banen, sjåførers erfaring og kunnskap har alt å si..

 

Og hvis jeg ikke husker veldig feil så har vi "racet" på NSK treff i fjor....

(kan ha vært en annen grønn MX5 med turbo da...)

'98 Integra Type-R

'99 Wagon-R+

'84 Tempo PanteR ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal være varsom med å dra hurtige konklusjoner om biler bare ved å kikke på dem på banen, sjåførers erfaring og kunnskap har alt å si..

Hvor skal man konkludere da ? På kebabsjappa med masse Teens rundt ?

Hvis man ligger bak en bil på bane og sjåføren i bilen kjører sånn passe spor er det lett å sammenligne egenskaper og ytelse mot ens egen bil.

 

Og hvis jeg ikke husker veldig feil så har vi "racet" på NSK treff i fjor....

(kan ha vært en annen grønn MX5 med turbo da...)

Hvis du hang på så var det ikke meg :hello:

2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo

 

Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal man konkludere da ? På kebabsjappa med masse Teens rundt ?

 

Tja, hvorfor ikke....

Like seriøst som å sitte å synse om det i et bilforum ihvertfall hehe...

 

Hvis du hang på så var det ikke meg :hello:

Sikkert ikke....

Ikke bare Hondasjåfører som har stor omkrets på munnen skjønner jeg hehe ;-)

'98 Integra Type-R

'99 Wagon-R+

'84 Tempo PanteR ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Integra Type R bruker 16+ sek på kvartmila :violin:

 

Hva?? ER du svimmel?? Eller har du drukket deg susete på Dr.Pepper?

 

ITR gjør originalt kvartmila på 14.7 sekunder. Det er litt rart egentlig,siden det er lite power før 6000rpm. Men 16 sekunder er hav av tid på kun 402meter..

 

Og som det fleste veit det ligger mange arbeidstimer,cash og testing mellom 12 sek på stripa ned til 11...

Vinterbil:Audi S3 med TS-Racing godsaker =D

 

Avdød:Integra Type-R Championship White

Nr 1124

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal de fremdeles kjøre om kapp, eller er det avblåst?

 

Hvis de skal det, så håper jeg virkelig SRTen fliser strikkmotor'n så folk her inne skjønner hva som er bil!

 

lastebil mener du vel :p

 

SRT-10 er registret som liten lastebil :p

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår