Gå til innhold

Min Golf 1.6 GL

Ranger emnet


Burny

Anbefalte innlegg

Johoo, fått tilbake humøret igjen etter søndag.

 

Idag har jeg satt i sota rutene foran igjen, vasket og støvsugd bilen innvendig, det trengte den virkelig. Og vasket utvendig.

 

Har også pusset ned 2 stygge rustflekker jeg har fått på førerdøra etter jeg tok av skvettlappene:(

 

Bilder, enjoy:) Kjekt og stå inne i 25varmegrader og kose med bilen:)

 

Bilde060.jpg

 

Bilde059.jpg

 

Bilde058.jpg

 

Bilde063.jpg

 

Bilde064.jpg

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 813
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk! Må ærlig innrømme at Hella frister:)

 

Nais, tror faktisk Sorte Hella lykter hadde passa dritbra på din hvite bil! Får jo Sorte spredere også tror jeg.

Har lyst på det selv, men gidder ikke bytte nå som jeg nettopp har kjøpt. Men hvis du vil ha klare, så kanskje du kunne kjøpt mine så kunne jeg kjøpt meg nye sorte:) heheeh

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må ikke du sette for mange ideer i hodet mitt på en gang!:D Begge alternativene er jo meget attraktive. Men tror du virkelig disse og disse ville passet min bil?? Jeg er klar over at det hadde vært RÅTT på din, men min?:)

 

Sorry OT

 

Tror det hadde passa bra, ikke de sprederne da. Men får noen i sort klarglass også, men ikke hos TM.

 

Kan jo på noen til og photoshoppe det, så ser du jo hvordan det hadde blitt:)

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper gjerne de tåkelys/blinklysa dine Burny. ;) Har den billige sorten full av kondens nå, så hadde faktisk tenkt å bestille Hella crystal clear fra TMTuning nå.

 

Har ikke tenkt og selge de heller, var bare en tanke. Da skulle jeg bytta hovedlysa samtidig. Men du får de billig hos TMTuning assa.

 

Thofte, hvis du sender email til Norsk bildelsenter så skaffer dem til deg;)

 

Burny, gidd å ha oppvarmet garasje på vinteren da! :P blir misunnelig her :p

 

 

Hehehe, digg det. Er på jobben da, kan stå der så mye jeg vil. Epoxy gulv, Drit varmt, helt ny løftebukk, alt verktøy osv.:D:D Herlig!:D

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår