Gå til innhold

Min Golf 1.6 GL

Ranger emnet


Burny

Anbefalte innlegg

  • Svar 813
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det har kommet ny Kjøp&Salg, ligger link i hovedmenyen øverst her på Bilforumet-siden.. :)

 

http://www.bilforumet.no/kjopsalg/

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jasså, styling.. hva slags da?? ble nysgjerrig her nå gitt.. :D

 

sommerfelga er på allerede her nede på det glade sørland.. :D brøytekanter på en halvmeter her hos meg enda.. :crazysant:

 

Hehe, tenker jeg smeller de på rundt påsketider, er fine veier her også nå:)

Styling er, Rieger RX frontfanger, M3 skjørt og RX hekkskjørt.

Bad look panserforlenger sveist i panseret.:)

 

Må ha kontroll på damene, vet du.. :D

 

:D

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal nok få kjerra de fin ;)Jeg synes den var ganske fin fra før, men bilder kan lyve?:boxers hehe

 

Hehe. Gleder meg selv jeg:D Bilder kan lyve ja, men det som er av småplukk blir jo fiksa snart forhåpentligvis:)

 

ps. Trodde du hata VAG biler jeg:D

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater det var vel litt vel og ta i, Opel ligger nærmest og kommer alltid til og gjøre det, men Onkelen min i sverige har en helt orginal 84- rabbit gti som er dønn strøken og har gått ja mindre en en 2007-model passat. ,,den hjelper meg litt i bildet av vag, har alltid likt passat veldigt godt, men en bil jeg ikke kan fordra er corrado, veit ikke hvorfor men jeg synes det er en jalla bil,

 

Liker elder golfer, slik som polardego pusser opp, nyere golfer ,er jeg ikke så mye for,

 

Kamerat av meg kjøpte akkurat en golf III color consept eller noe, den var fin ;)

 

Jeg hater 1 bil og det er VOLVO 240 skjønner faen meg ikke hvordan folk kan like den bilen, firkanata og jævligt , helt møkk og kjøre, æsj. og jeg har kjørt "luksus" vogna av 240, med b23 og lite mill på klokka, men fortsatt møkka bil. sikkert sikker som en traktor men, du dør av smellen du får inni bilen når du treffer det utrolig harde stygge plastrammene!uf 240 ... Og hater faktisk en opel også, Opel calibra.. skal aldrig ha meg en slik, totalt ødelagt av unggutter som kliner på lexus osv, ellers så er calibra ganske fin, helt orginal..men fortsatt ødelagt, og jeg skal aldrig ha meg en omega A uten servo igjen, men omega a blir det vel kansje igjen, holdbar og går som en kule!

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt på sommerfelga idag:D

 

Skulle også senka den mer, hadde ikke vært for at det h*****lvetes Supersport greiene har satt seg helt fast. Justerings nøkkelen bøyde seg helt også, jælva kina-dritt greier ass..

 

Blir nok Cobra Coilovers eller KW nå:)

 

Bilde0222.jpg

 

Bilde0223.jpg

 

Bilde0116.jpg

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår