Gå til innhold

Min Golf 1.6 GL

Ranger emnet


Burny

Anbefalte innlegg

Noen som vil kjøpe??

 

Prisen setter jeg til 80 lapper, da er anlegg, felger og alt med. Da har jeg allerede tapt mye penger på kort tid.

 

Vippa 100.000km igår, EU godkjent til februar 2009. Bytta alt av slitedeler, teknisk strøken! Litt riper i lakk, men ellers veldig blank og fin.

 

Grunnen til dette, jeg sier bare en ting. VR6 Syncro:D:D:D

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 813
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen som vil kjøpe??

 

Prisen setter jeg til 80 lapper, da er anlegg, felger og alt med. Da har jeg allerede tapt mye penger på kort tid.

 

Vippa 100.000km igår, EU godkjent til februar 2009. Bytta alt av slitedeler, teknisk strøken! Litt riper i lakk, men ellers veldig blank og fin.

 

Grunnen til dette, jeg sier bare en ting. VR6 Syncro:D:D:D

Nils Justad sin du har tenkt å kjøpe? :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

80 lapper.. er ikke det noe høyt eller er det bare meg??

 

Har en liten anelse om det jeg også, men kan godt være den er verdt pengene da.

Ser jo fin ut og er sikkert i god stand også, mye nye deler som lykter osv, anlegg og felger følger også med...

 

Men hvis man ser hva man kan få for 80 tusen om dagen så er det kanskje litt høyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vi ser det nok på samme måte kremt.. selv om jeg også ser at bilen er påkostet mye blir det hardt å få igjen 80 lapper.. også med tamke på hva sinnzyk fikk for sin golf tdk.. den var det gjort myyyye med og hadde gått godt under 100000.. men dette vil jo vise seg hva bilen er verdt for burny det..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Justad sin du har tenkt å kjøpe? :titties:

 

Stemmer. Var og så og prøvde den igår kveld. Og fytti hælvete for en bil, heeelt SYK lyd i den. Og går som et uvær! Dønn strøken også. Ble forelska i den ass.

 

Prisen på min kan virke litt hard ja, men det er det jeg syns er værdt. Hvem som er villig til og gi det, er en annen sak. Får se.

Bilen er jo så og si strøken, kjørt lite og pent. Bruker ikke olje eller noen ting, og bytta hver 10.000km siden jeg kjøpte den.

 

Men skal love dere at ingen finner en med likt utstyr og kilometerstand her i landet iallefall.

-Hadde gått 87" når jeg kjøpte den i sommer, nå 101.000km

-Bytta Reg.reim,vannpumpe, servo/dynamoreim, tenningsmodul,Skiver/klosser, hjulager,Hele eksosanlegget,plugger,tennkabler,luftfilter,fjærbeinslager.

 

Det er hva jeg har bytta siden jeg kjøpte den, ble jo storservice rundt 100"

 

-Interiøret er strøkent, og standard i GTI 16v. Denne bilen ble leveret med dette interiøret som ekstrautstyr.

 

Kom og se på bilen, så ser dere. Jeg syns iallefall det er et spesielt eksemplar, synd og selge, skulle gjerne bytta over motor og alt men det blir litt stress. hehe

 

Selger den iallefall ikke under 80k som den står, da kan det være det samme, og selger den KUN til noen som tar vare på den. Vil ikke se den igjen med racing dekor og thorsov vinge på grønland til sommeren. det skjer ikke

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vi ser det nok på samme måte kremt.. selv om jeg også ser at bilen er påkostet mye blir det hardt å få igjen 80 lapper.. også med tamke på hva sinnzyk fikk for sin golf tdk.. den var det gjort myyyye med og hadde gått godt under 100000.. men dette vil jo vise seg hva bilen er verdt for burny det..:)

 

Nå hadde vel den bilen gått nesten 250"km også da, kun motoren som har gått rundt 35". Og den hadde jo seriøse startvansker her for ikke lenge siden. Stygg i lakken var den også.

 

Selger jeg ikke, så blir den ganske lik Sinnsyk sin til sommeren, samme front, hekk å skjørt. Blir annet panser og lykter.

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ønsker deg bare lykke til med salget.. jeg tror på at det er et godt eksemplar::)

 

Jepp, får se. Men jeg gir den ikke bort heller, får jeg solgt den og blir fornøyd er det greit, får jeg ikke solgt den bygger jeg den ferdig og kjøper meg Sierra sladdebil til og bruke neste vinter imens Golfen slapper av i en varm garasje:)

 

kjørte med det i sommer, fikk noen :confused: og noen :watchout blikk hehe

 

Hehe, konge:phatyo

 

Får håpe jeg får ordna en deal på forsikring, hu dama skulle ringe imorra igjen.:)

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår