Gå til innhold

Min Golf 1.6 GL

Ranger emnet


Burny

Anbefalte innlegg

  • Svar 813
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

thofte: Ja, kanke klage, ble MYE bedre:) TM-tuning er og anbefale!

Hvilke feil fikk du da? Rare med min er at jeg bytta bremseskiver for 3uker siden! og nå er begge rusta mer enn 25%, så noe galt var det der, tror det er noe treghet, eller noe som har gått inntil skiva, for den er helt rusten helt ytterst.

 

Jupp, TM Tuning har jeg absolutt ingenting å utsette på! Anbefaler de glatt!:thumb

 

Hmm, ruster ikke alle skiver mye? Mine kan se helt utrusta ut når bilen har stått i ro en stund, men så fort jeg har kjørt/bremset litt så er de helt fine.. Men er jo litt rart at de ruster så mye etter bare 3 uker da.. Som du sier så kan det være noe som har gått inntil skiva, siden den bare er rusten ytterst.

 

Hvor var du på EU-godkjenning? Biltilsynet, NAF?

» [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995

» [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, TM Tuning har jeg absolutt ingenting å utsette på! Anbefaler de glatt!:thumb

 

Hmm, ruster ikke alle skiver mye? Mine kan se helt utrusta ut når bilen har stått i ro en stund, men så fort jeg har kjørt/bremset litt så er de helt fine.. Men er jo litt rart at de ruster så mye etter bare 3 uker da.. Som du sier så kan det være noe som har gått inntil skiva, siden den bare er rusten ytterst.

 

Hvor var du på EU-godkjenning? Biltilsynet, NAF?

 

Jo, ruster ja. Men nå mener jeg skikkelig slitasje på de, er noe som har ligget inntil ja, hadde den på bukk idag også for og sjekke. Må smøre opp calipteren og bytte skiver/klosser så blir det bra:)

 

Hadde EU på Style Auto i Vestby, onkel jobber der så tenkte han var grei, men NEIDA:D hehehe

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rart, du er jo mer redd for at noen skal se bilen, enn det saddam var for å vise seg for USA da :p

 

Hehe...nå har jeg hvertfall posta et bilde i Golf 3 - bildetråden! :thumb

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, ruster ja. Men nå mener jeg skikkelig slitasje på de, er noe som har ligget inntil ja, hadde den på bukk idag også for og sjekke. Må smøre opp calipteren og bytte skiver/klosser så blir det bra:)

 

Hadde EU på Style Auto i Vestby, onkel jobber der så tenkte han var grei, men NEIDA:D hehehe

 

Hahaha den svir litt:D

» [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995

» [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Haha, nesten så jeg sleit med å se forskjell:P

Må si de er rimelig like!

Men nå skal jo du slenge på så mye plast da:P

 

Den er pen den golfen din Burny, den er jo tross alt lik min ;)

 

Hihi, de er jo det.. I fronten, bare at jeg har andre hovedlykter, og du har et par "skjønnhetsfeil" :D

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår