Gå til innhold

Min Golf 1.6 GL

Ranger emnet


Burny

Anbefalte innlegg

Pen bil da :) Synes ikke du skal overdrive stylinga da :)

 

Ang Rsi dekka kommer du til å bli fornøyd med, er sinnsykt sidestabile de dekka der, pendla Oslo-Trondheim hver helg i 6 mnd på vinterstid, og jeg er overbevist om at de dekka redda ræva mi x antall ganger hehe..

 

Bare ett tips,, siden dekka er så sidestabile, så merker du lite til at det er glatt, før du tråkker inn bremsen :(

( ) 96 Golf 3 1.8 GL (TTT)Trimprosjekt

( ) 95 Golf 3 1.9 GT TDI(PIA) Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 813
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jess, er veldig fornøyd med de. Er som en annen verden fra de jeg hadde:)

 

Tok noen bilder idag, men ikke noe og skryte av for bilen er helt jævli møkkete, også orka jeg ikke å vaske først..

 

IM000392.jpg

 

IM000394.jpg

 

IM000395.jpg

 

Og her er hva jeg mener med knekt VR6 leppe:D

 

IM000397.jpg

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bra det der.. :)

 

Btw, klarglasspredere i disse temperaturer (om det er like kaldt der som her, sånn rundt -11 elns) er ingen vinner, vertfall ikke om det er basarkvalitet.. :P

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw, klarglasspredere i disse temperaturer (om det er like kaldt der som her, sånn rundt -11 elns) er ingen vinner, vertfall ikke om det er basarkvalitet.. :P

 

Stemmer det...derfor har jeg valgt å ta mine egne forhåndsregler ved å skifte dem ut med blindplate og oransje blinklys! :partyon: Hehe..

 

Og forresten, helt klart penere front på bilen din nå Burny! Gjør seg dette! :thumb Hva står nå videre på din agenda..? :bok:

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bra det der.. :)

 

Btw, klarglasspredere i disse temperaturer (om det er like kaldt der som her, sånn rundt -11 elns) er ingen vinner, vertfall ikke om det er basarkvalitet.. :P

 

Er som sagt veldig fornøyd ja:)

 

Alt er Orginale Hella lykter, så kvalitet regner jeg med at det er.. Er sånn greie bak som slipper ut fukt også, men får se hvordan det går..

 

Aron88: Nope, Hella G4 lykter.

 

Oleee: Hehe, orange er stygt da, koster jo 150kr for noen hvite:)

Ja, gjorde VELDIG mye med fronten, må bare få knust resten av Vr6 leppa nå, så jeg kan kjøpe ny:D Njæ, videre planer er og vente til snøen smelter, Lakkere og hive på Stylinga, smekke på sommerfelga og samtidlig skru demperne litt lavere og cruise avgårde:) Får se hva som skjer, hender jeg får noen rare ideér.

 

btw. Når får jeg titte på Golfen din?:D

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. :D

Jeg har sett bilen til Ole både ifjor og året før det vertfall :P

 

Hehe, jeg har sett den på bilder. Men ikke ellers. Skulle egentlig dra sammen på VACN treffet i Hamar i sommer, men så kjørte han ikke selv likevel.

 

Får satse på Golf treff til sommeren!:)

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei jeg måtte lete godt på besøksparkeringen på VACN Hovedtreffet før jeg fant hvor den gjemte seg.. :P

 

Men Golf-treff til sommern (evt så fort sommerdekka kommer på) burde vi få til.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår