Gå til innhold

Min Golf 1.6 GL

Ranger emnet


Burny

Anbefalte innlegg

  • Svar 813
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er bra å høre:) Kan ikke huske sist jeg har ventet så mye på sommeren og biltreff. Selvfølgelig, sommerskoene skal på så fort det bikker over på det røde feltet på gradestokken og snøen har begynt å minske:D

 

Gratulerer med nye vintersko og lykter forresten. Gjorde seg betraktelig når det gjelder helheten på bilen:thumb Mangler bare baklykter og sideblinkere nå, så er det komplett.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra å høre:) Kan ikke huske sist jeg har ventet så mye på sommeren og biltreff. Selvfølgelig, sommerskoene skal på så fort det bikker over på det røde feltet på gradestokken og snøen har begynt å minske:D

 

Gratulerer med nye vintersko og lykter forresten. Gjorde seg betraktelig når det gjelder helheten på bilen:thumb Mangler bare baklykter og sideblinkere nå, så er det komplett.

 

Hehe, hadde ikke klart og vente selv jeg..:)

 

Sideblink har jeg byttet til Mørke Hella, de blir..

Baklykter har jeg lyst på Hvite/Rød LED, eller Sorte LED, har ikke helt bestemt meg ennå. Vil ha noe som ikke mange har.. Har lakkert de orginale baklyktene midlertidig nå, nesten som Marvil, bare at jeg sotet øvre delen svakt på en måte, sort og rød:)

 

Og det er ikke komplett da, hehe. Skal ha front,sideskjørt og hekkskjørt, panserforlenger. Skal "cleane" mye av stylingen så det blir litt spesielt tenkte jeg:)

 

Ang. vinterfelgene så syns jeg faktisk de er kjempe tøffe! Kant er det på de også, syns ikke så godt på bilder, men ser virkelig bra ut i virkeligheten:)

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer. Trodde du skulle gå for klare rundt om jeg.

 

Ellers høres planene bra ut de. Cleaning er ikke så dumt i lengden, både på styling og originalfangere. Må stikke seg litt ut fra mengden. PS: Husk svart netting i fangerne:)

 

Er det polert kant på felgene? Så litt sånn ut faktisk.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hadde ikke klart og vente selv jeg..:)

 

Sideblink har jeg byttet til Mørke Hella, de blir..

Baklykter har jeg lyst på Hvite/Rød LED, eller Sorte LED, har ikke helt bestemt meg ennå. Vil ha noe som ikke mange har.. Har lakkert de orginale baklyktene midlertidig nå, nesten som Marvil, bare at jeg sotet øvre delen svakt på en måte, sort og rød:)

 

Og det er ikke komplett da, hehe. Skal ha front,sideskjørt og hekkskjørt, panserforlenger. Skal "cleane" mye av stylingen så det blir litt spesielt tenkte jeg:)

 

Ang. vinterfelgene så syns jeg faktisk de er kjempe tøffe! Kant er det på de også, syns ikke så godt på bilder, men ser virkelig bra ut i virkeligheten:)

 

Høres bra ut dette!! Hvit/rød LED lykter er det nå en del som har, ville nok valgt sorte om du skal skille deg ut der :)

Selv om Hvit/Rød passer best etter min mening da ;)

AlmRacing`s nybil:

2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition!

Førstebil:

2001 - Volvo S40 Sport Edition!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer. Trodde du skulle gå for klare rundt om jeg.

 

Ellers høres planene bra ut de. Cleaning er ikke så dumt i lengden, både på styling og originalfangere. Må stikke seg litt ut fra mengden. PS: Husk svart netting i fangerne:)

 

Er det polert kant på felgene? Så litt sånn ut faktisk.

 

Jess, skal ha RS gitter som TS-racing brukte på den Rosa Stv.

De er blanke, men ikke polert tror jeg.

 

Btw. Så var jeg på EU-kontroll idag, og de likte ikke baklyktene akkurat. Så lurer jeg på om noen i Akershus har noen jeg kan låne bare? Demonterer og setter de på igjen. Og dere får låne mine imens, + penger. Tar 15min å bytte.

 

Ellers fikk jeg 2ér feil på Ruste bremserør bak, og et hjulager bak.Men dette fikser jeg:)

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble bra detta! :)

Blir fett når stylinga kommer på og bilen lengre neåt! :D

 

Ang. Oleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee`s bil, den har jeg kun sett på 3 bilder, så er meget skeptisk til om den faktisk finnes i den standen som de tilsier ;) Den er nok sikkert like org som på Metrosenteren for et par år siden, am i right? ;)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres finfint ut.

 

Kan du ikke bare bruke tynner til å fjerne lakken med da? Så lakkere igjen

etter du har vist bilen. Ikke så mye jobb det heller.

 

Funker det da? Gjerne for meg, kan jo prøve det..

 

thofte: Ja, kanke klage, ble MYE bedre:) TM-tuning er og anbefale!

Hvilke feil fikk du da? Rare med min er at jeg bytta bremseskiver for 3uker siden! og nå er begge rusta mer enn 25%, så noe galt var det der, tror det er noe treghet, eller noe som har gått inntil skiva, for den er helt rusten helt ytterst.

 

olehenri: Gleder meg selv jeg:) Nå får jeg snart masse caash så da bestiller jeg litt godsaker og cruiser på treff i sommer:) Blir det Gatebil på deg da?

Skal forresten til Lillehammer neste helg igjen:)

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen, Oleeeeeeeeeeeeeeeeee vil bare ha respekt ;D

 

Håper virkelig bilen er like bra som det virker som, ellers blir jeg skuffa ;)

 

Hehe, noe rart er det. For og ha en fet bil uten og vise den frem til noen klør jeg meg bare i hue av:wonder: hehe

 

Får håpe og dratt han med ut på Golf treff til sommeren:)

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seff! Vi klarer uansett å spore han opp, så plutselig står vi trappa og maser :)

 

Hehe, jeg har nummeret hans. Så vi bare kan spane utenfor huset hans og ta han på fersken når han skal ut og kjøre:driving

 

Neida, tror faktisk han kommer frivillig etter alt maset fra Golf 3 gutta:D

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår