Gå til innhold

Forlatte veteranbiler

Ranger emnet


Gunnar KRC

Anbefalte innlegg

Demme bilen var ikke forlatt. bare bortsatt og glemt i ca 10-12 år. bilen har ble avreg 1.januar 1997, men ble ikke kjørt siste året omtrent. Bilen er reddet av meg i høst og står nå i garasjen for restaurering. Bilen er en 1973 mod Vw 1600 TL Fastback

 

slik har den stått alle årene,under tak ,men på bar bakke.

04102007054.jpg

 

034.jpg

 

nytt stål :

18112007190.jpg

 

 

Dette er en kul bil, likte spesielt de gamle tåkelysa... De er sjeldne nå om dagen og verdt en god slump penger.

 

Lykke til med restaurering... :popcorn

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

står på jorde til onkelen min. mye gammalt der alt fra lastebiler til små biler.

 

trur det meste er helt på bilen. skinn setene er også ganske bra. har stått på jorde så lenge jeg kan huske. trur listverk sitter på men kan være litt matte. men mye gnukking så kan det sikkert bli bra

 

hva er det som står bak audi'n og saab'n da?

 

bilde?

'01 Alfa 147 2.0TS SS

'76 Ascona 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Polardego .. holder på for fullt jeg. motoren er ferdig strippet ned og klar for overhaling, men må ha no cash for å få kjøpt no deler. og for å få cash må man ha jobb. men tiltross kan INGEN få meg til å bli kvitt denne bilen . bestefars gamle bil så denne har jeg mange minner fra som liten gutt.

 

BTW står ei 65mod boble foran denne på første bildet. denne er tilsalgs. har stått parkert siden beg av 92-93 tenker jeg. tenkte meg 5 lapper for den .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat forlatte, men ingen har rørt de på 15 år.

Interessant historie om en bmw forhandler som stengte en gang på 80 tallet og bilene ble stående igjen i butikken:

 

BMW in an old vacant CITATION dealership. - Page 8 - maXForums

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke bilder av den ennå. Men den har stått i en hage i Søgne utenfor i Kr.Sand i 2 år. Eieren gidder ikke å gjøre no med den. Spurte noen som kjente han og de sa han skulle ha over 100 lapper for den. Syntes det er litt dyrt for en bil man må pusse opp alt på pluss ikke har skilter.. Bilder kommer

Jobber som Plast Mekaniker på heltid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke bilder av den ennå. Men den har stått i en hage i Søgne utenfor i Kr.Sand i 2 år. Eieren gidder ikke å gjøre no med den. Spurte noen som kjente han og de sa han skulle ha over 100 lapper for den. Syntes det er litt dyrt for en bil man må pusse opp alt på pluss ikke har skilter.. Bilder kommer

 

Hmm, med de prisene de bilene ser ut til å gå for, så syns jeg ikke det var spesielt ille du... Men spørs hvor rusten den er da..

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår