Gå til innhold

Forlatte veteranbiler

Ranger emnet


Gunnar KRC

Anbefalte innlegg

Utrolig morsomt å sitte å se på hva som finnes rundtomkring... Hadde man bare hatt penger og plass...

 

Men fikk nesten sjokk da jeg gikk inn på linken til den utenlandske siden, og så en LAMBORGHINI MIURA råtne på rot!!! Disse bilene er jo rene kunstverkene! Eiern skulle fått bot :P

 

Stå på gutta, mye morsomt som står bortgjemt. En jeg jobber med, begynte å lete på sin avdøde svenske svigerfars gård, og fant over 50 forskjellige kjøretøy stående, mest "vrak" da, siden de var overtatt fra en nedlagt skraphandler i nærheten... Men mye brukbare delebiler vil jeg tro, Saab V4 og Volvo var det mye av! :P

 

Selv har fattern ingen veteraner stående, men vi har 3 Audi 80 fra rundt 1980 stående, og en ribba 4-dørs Ascona, pluss to noen-og-åtti Mitsubishi Galant... Og de blir nok sikkert stående til de bli veteraner! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stod noen 69-70 pick up crowner på en gammel Viking Tomt på Tynset for noen år siden. Var der for ikke lenge siden og da så jeg ikke så mye til dem.. Står kansje noen igjen der om en kjører helt bort på plassen og titter bak løa.. Ellers så er det mange av oss som har en del Crowner privat som står og venter på fremtidlig skjebne.. Delebiler/opp-pussingsobjekter.. Ta gjerne kontakt på toyotacrownclubof@norway.online.no for kontakt og informasjon.. Hilsen Kurt. Det var forresten mine foreldre som hentet den pickup'en oppe i nord !

 

De står på Tynset enda, bare ikke på gamle Viking-tomta. Var og titta på dem i fjor. Han har dessuten masse Sedan Crown og:)

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant denne Simca 1000 (?) Automatique hos Hellik Teigen (tlf: 32252713) ved Hokksund i går. Den ble levert til hogging for bare noen dager siden.

 

Sikkert noen brukbare deler, men som vanlig gjelder det å være rask. Det blir nok presset rimelig fort.... :-(

 

Skulle tro det var ganske uvanlig med automat i en slik bil?

 

DSC00221.jpg

 

DSC00222.jpg

 

DSC00223.jpg

 

DSC00224.jpg

 

DSC00229.jpg

 

DSC00230.jpg

 

DSC00232.jpg

 

DSC00234.jpg

__________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår