Gå til innhold

Forlatte veteranbiler

Ranger emnet


Gunnar KRC

Anbefalte innlegg

Det er en ford thames varebil. Jeg vet ikke års.mod på den bilen er ikke mye å se på og nesten helt oppspist av rust. tror ikke den kommer på veien igjen:(

 

Hvis du leser litt nøyere, står det skrevet at dette er en delebil så den kommer nok ikke på veien igjen nei.

Det står også at det er en 1958 modell. ;-)

Hentet 2 Anglia delebiler,pluss denne Thames`n for endel år siden. Den hadde da ligget på siden i 30 år og det tok 2 vintere i skogen hos meg før den kolapset. Rusten ja, men nyttig.Det var bla helt dashboard i den som jeg manglet.

:-)

1961 Ford Galaxie

1939 Ford Delivery ++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en turkis volvo 145 "de luxus" innpakket av skrot! STått trygt siden den ble avskiltet i en av garasjene mine.

 

Denne ønsker jeg ikke å selge, men skulle gjerne hatt tips om foretak/enkeltpersoner som driver med oppussing av veteranbiler?? Helst i Østfold.

 

Ønsker å bevare bilen så original som mulig!

 

 

Her på nabogården i Frekstad finnes det en rekke veteran biler som trenger oppussing: hvit volvo amazon, volvo 145 lastebil (står på jordet mitt), gml boble etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Sneik meg innom en gammal skraphandler i indre Østfold.

 

Kamera1315.jpg

Fiat 600 på toppen? En boble og taket på en tidlig Polo?

 

Kamera1320.jpg

Peugeot 504? Den på toppen får noen andre gjette på!

 

Kamera1321.jpg

Nærmeste er vel ennå en Peugeot 504?, mens i bakgrunn ser man tydelig en 2CV og enser en boble foran Peugeoten.

 

Kamera1325.jpg

Veit det ikke er bil, men syntes den var litt artig. Merke og modell uvisst, men at den har stått der en stund tør jeg vedde på!

 

Beklager litt dårlige bilder, men figuren som er ansvarlig for stedet er visst ganske så spesiell og ønsker ikke besøk på tomta noe jeg fikk inntrykk av da han kom kjørende... Også hadde jeg slippers som ikke var no særlig å tråkke gjennom skauen med. Men verdt det...

V8power.net

86 Vælvo 240- Bruksvogna

75 Cheva (Disco)Nova 2d Prosjekt/Sommerbil

88 Honda px-ÆRRR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår