Gå til innhold

Forlatte veteranbiler

Ranger emnet


Gunnar KRC

Anbefalte innlegg

Disse to mercene har stått på samme plass lenge. om det er noe håp for de aner jeg ikke, men er noen interessert kan jeg ihvertfall formidle adresse evnt finne ut hvem som eier de.

 

DSC00073.jpg

 

gidder du?hehe...om jeg får dem billig så..hmm...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt mye sjeldene biler som står rundt om i norges land..

Vet blant annet av en Detomaso Pantera på en låve ikke langt fra meg, er bilen til Onkelen av en kamerat av meg.

 

Men det som sjokket meg mest var det med den Bmw Forhandleren som hadde lagt ned å bare satt igjen en splitter ny 635CSI og flere 5'ere. Skulle blittdukenukem !

 

Men skal ta noen bilder av biler jeg vet om når snøen drar, er moro å finne gamle biler rundt om!

 

MVH

 

killergolf

Vw Caddy 1987 Soon TDIC

X biler:

Volvo 240 Gle 1986 Savne på

Vw Golf 1992

"Old Vag's never dies, they only go faster"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt mye sjeldene biler som står rundt om i norges land..

Vet blant annet av en Detomaso Pantera på en låve ikke langt fra meg, er bilen til Onkelen av en kamerat av meg.

 

Men det som sjokket meg mest var det med den Bmw Forhandleren som hadde lagt ned å bare satt igjen en splitter ny 635CSI og flere 5'ere. Skulle blittdukenukem !

 

Men skal ta noen bilder av biler jeg vet om når snøen drar, er moro å finne gamle biler rundt om!

 

MVH

 

killergolf

 

kommer gjerne og henter den panteraen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en 36 mod opel under en pressening på plenen.tror den er der enda?

 

Kunne du sjekka stand på den? Kanskje noen bilder og? Så gammal bil er greit dimensjonert ang. ståltykkelse vil jeg tro, så kan ha klart seg noenlunde :) Jeg er opelmann, og kunne godt tenkt meg en så gammel en :hellothere:

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår