Gå til innhold

Ex dama tagget ned bilen min. hun har inrømmet det, hvordan få erstatning?!

Ranger emnet


DJ-timoty

Anbefalte innlegg

rundt 14des var X-dama mi og noen venner og tagget ned min Audi 80.

fant ut at det var henne, så den 27.des gikk jeg til politiet med saken.

sa helt klart og tydelig at jeg ville ha erstatning for dette, for bilen må jo lakkeres. di sa jeg ville høre fra dem om hva som skjedde videre,

Fikk brev for et par dager siden om at X-dama mi kommer til å få bot for dette. jeg ringte da politiet og spurte hvordan det ble med erstatning for min del, da sa di bare at siden jeg ikke hadde kommet med konkret krav-beløp fikk jeg ikke noe, men jeg sa jo ikke noe konkret siden jeg fikk beskjed om at jeg fikk nærmere beskjed hva jeg skulle gjøre...

 

hva kan jeg gjøre videre med dette?!

 

politiet sa jeg kunne kjøre et privat krav til henne ved hjelp av en advokat, men hvordan gjør jeg eventuelt det?!

 

bilder av bilen , før og nå :

rvxfh4.jpg

rvxfrc.jpg

rvxfnr.jpg

rvxfly.jpg

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

 

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 170
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Snakk med forsikringsselskapet ditt og ta det derfra.Du må kanskje ta et sivilt søksmål mot henne men slikt får du vite hos forsikringsselskapet

 

ja må kanskje kontakte di og høre. men hvordan tar man et privat søksmål?!

 

Herregud til barnslig kjæreste du hadde... Sorry.

Jepp, jeg vet , kan du tenke deg at ei jente på 22år kan finne på noe sånn, nesten et år etter at jeg gjorde det slutt med ho.....

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

 

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helvette. Forbanna tispe! Det er EN ting man ALDRI kødder, og det er en manns bil. ALDRI.

 

On topic: Sivilt søksmål, advokat, hele driten. Siden hun har innrømmet det så blir det vel grei skuring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiller meg bak den. Kjør alt du har etter henne. Hun er fucked uansett, hun har jo innrømmet det. Så om jeg var deg ville jeg kjørt på med erstatningskrav, advokat å alt det som værre er. Hun fortjener hver bit av det hun får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monter et skikkelig stygt bodykit på bilen hennes!

 

 

 

Må ikke glemme å sparkle det sammen med i skjermene og lime de med sikaflex,da går de aldri av...

 

Så får du knuse de gamle fangerne og drysse de som en fin "topping" over bilen med det stygge bodykitet :D

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håkon a: da er han jo like ille sjøl da!

 

Neida, for da tar han jo bare igjen. En god begrunnelse kan jo være:

"det var ikke jeg som begynte!" sombrero

 

Men uansett, leit med bilen, jeg håper du får nylakkert bil uten utgifter.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår