Gå til innhold

Ex dama tagget ned bilen min. hun har inrømmet det, hvordan få erstatning?!

Ranger emnet


DJ-timoty

Anbefalte innlegg

  • Svar 170
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ikkje lest heile tråden, men posta link til et anna forum og fekk dette svaret fra en med mange års erfaring i lakk/bilpleiebransjen:

 

"Faen for noen amatører, kjøp to-tre sprayflasker "Grafittifjerner" i en malingsbutikk, dynk bilen med skiten, la stå i et kvarter, spyl bilen 100& malingsfri med høytrykk og varmt vann.

Grafittifjerneren fjerner all 1K syntetisk lakk (sprayboks), men bilens lakk (2K akryl) sitter selvfølgelig igjen.

En time i en selvvaske hall + 500 spenn i vaskemiddel, så er bilen like pen / stygg igjen som den var, uten 50.000,- i advokatutlegg og et jævla mas.

 

Dette gjorde vi når jeg drev bilpleie - vi fikk 30.000,- av Vesta for å fjerne grafitti på et vogntog, ikke verst betaling for en 10 timers jobb.

 

Føl deg fri til å klippe inn dette innlegget i den dustetreaden Italiano, jeg vet du kan poste der."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje lest heile tråden, men posta link til et anna forum og fekk dette svaret fra en med mange års erfaring i lakk/bilpleiebransjen:

 

"Faen for noen amatører, kjøp to-tre sprayflasker "Grafittifjerner" i en malingsbutikk, dynk bilen med skiten, la stå i et kvarter, spyl bilen 100& malingsfri med høytrykk og varmt vann.

Grafittifjerneren fjerner all 1K syntetisk lakk (sprayboks), men bilens lakk (2K akryl) sitter selvfølgelig igjen.

En time i en selvvaske hall + 500 spenn i vaskemiddel, så er bilen like pen / stygg igjen som den var, uten 50.000,- i advokatutlegg og et jævla mas.

 

Dette gjorde vi når jeg drev bilpleie - vi fikk 30.000,- av Vesta for å fjerne grafitti på et vogntog, ikke verst betaling for en 10 timers jobb.

 

Føl deg fri til å klippe inn dette innlegget i den dustetreaden Italiano, jeg vet du kan poste der."

 

 

 

takk skal du ha! Kan ikke bli mer enig.....

Alfa Romeo 75 1,8 turbo

Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli

 

Volvo 740GL herregårdsvogn

Originaledition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grafittifjerneren fjerner all 1K syntetisk lakk (sprayboks), men bilens lakk (2K akryl) sitter selvfølgelig igjen.

 

Eneste problemet er at den lakken som sitter igjen er ødelagt. Vi har brukt en del grafittifjerner på jobben (Lillehammer Komm. Teknisk Drift) og duverden hvor sprø og matt lakken blir av den!

Mvh. Hans -

 

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke meningen å fornærme noen, men hva er poenget i å opplakkere en gammel audi 1,8?? Koster vel mer en det bilen er verdt? :confused:

2005 Saab 9-3 Aero cab (limeyellow)

 

"when I feel the turbo kicking inn, it's like an orgasm, so driving a turbocharged saab its like the best orgasm ever!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke meningen å fornærme noen, men hva er poenget i å opplakkere en gammel audi 1,8?? Koster vel mer en det bilen er verdt? :confused:

 

Er man glad i bilen sin, har det ikke så mye å si

at den er gammel da :)

 

Men blir å følge tråden, sykt at noen kan finne

på noe slikt.

VW mekaniker

Sertifisert DEFA alarm og tracker montør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår