Gå til innhold

Ex dama tagget ned bilen min. hun har inrømmet det, hvordan få erstatning?!

Ranger emnet


DJ-timoty

Anbefalte innlegg

  • Svar 170
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lurer på hvem karina er jeg hehe..

 

Hør med forsikringsselskapet ditt, det er ikke umulig de kan hjelpe deg med å drive penger uta x`n din.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange greie tips men også mange uaktuelle her gitt.. hehe

 

har ingen planer om å gjøre igjen på noe som helst vis , jeg vil bare få dekka så bilen min kan bli OK igjen...

 

karina forresten er ei anna Xdame , aner ikke hvorfor hennes navn ble skrevet på bilen :wonder sikkert bare for å prøve å forvirre meg, men ho har ingenting med denne saken å gjøre...

 

hva som fikk begeret hennes til å "renne over" aner jeg ikke... jeg har ikke gjort noe for å fortjene dette faktisk.... men ho har vist snakka om å gjøre noe sånn lenge , og jeg har selvfølgelig fått høre det av di ho har sagt det til så ikke så vanskelig å finne ut at det var ho,.. men men...

PS : legg merke til stavefeilene på siden av bilen.. lol ahahahhaha

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

 

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns du ska legge ut navnet til ex dama di jeg, så ingen av oss roter oss borti a :D

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må legge ut hennes fulle navn samt bilde, slik at vi andre på forumet vet å holde oss unna henne :D

jeg var litt treg gitt.. hehe.

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at bilen sikkert var bra møkkete da den ble tagget ned, sitter vel ikke lakken så godt? har du prøvd å polere den med maskin, evt. rubbe den? tagginga på vinduene kan vel skrapes vekk? hadde jo isåfall vært greit for deg.. først kreve x antall tusenlapper for omlakkering osv, og så gjøre hele polérjobben selv (bare kjøpe en litt heftig maskin og litt polér/rubbing-midler). Da har du atpåtil tjent penger på det.... sørg for at ho får vite det, sånn at ho sitter med skjegget fullt av postkasser:) Må naturligvis fortelle hvor enkelt det var å fjerne alt sammen igjen da.. hehe

 

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser jo ut til at dette er slik "julespray".. er ikke de laget for å komme lett av igjen da?

 

 

surt uansett.. og vil anbefale deg og kontakte en eller annen advokat og forklare saken din! så vil han hjelpe deg videre!

 

 

KREV omlakkering, eller iallefall penger til det.. og prøv og fjern gugga selv først!.. samt litt ekstra for tort og svie...

 

 

hadde hu vært 15 år så skulle jeg nesten forstått det... men 22 år da gitt.. burde være voksen da egentlig!

 

 

Mvh

 

Dan

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir sikkert ikkje flaut for Timoty når han skal kjøyre bilen til lakkering når folk ser at det er tagget "fjortis bil" på bilen hans. Eg hadde ialle fall krevd ein trailer, eller noko sånnt til å henta bilen til lakkering. So flaut hadde det vert for meg, hadde det skjedd med meg.

- 96' Nissan Primera 2.0 LX

- 90' Audi 200 TQ 20 V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår