Gå til innhold

Hva slags biler drar mest damer?? hehe

Ranger emnet


Flippin

Anbefalte innlegg

Tror du har noe i blodet ditt :???: :lol

 

Bare dritlei folk som rakker ned på Porsche kun fordi den ENE Porschen baserte seg på en Boble.

 

 

 

Nok om Porsche, vi får fortsette diskusjonen. Ikke gidd å diskutere NSX engang, vippelyktdiskusjonen gir jeg langt F i.

 

 

Folk disser porsche pga at det ligner på boble.

 

Folk disser vw, bmw, ford etc fordi det er tysk.

 

Folk disser honda, toyota etc fordi det er plastikk.

 

Kommer aldri unna det der! :)

 

 

Sånn jeg tror det, så er det biler med plastikkstyling, digre potter, bass, felger som drar jenter under 16!

 

Så er det de mer stilfulle dyrere ( nyere ) bilene som drar de fra 20-25.

 

 

men uansett, jeg ville aldri hatt ei dame som går etter bilen, ville heller aldri prøvd å brukt en bil for å sjekke opp damer.

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Folk disser porsche pga at det ligner på boble.

 

Folk disser vw, bmw, ford etc fordi det er tysk.

 

Folk disser honda, toyota etc fordi det er plastikk.

 

Kommer aldri unna det der! :)

 

 

Sånn jeg tror det, så er det biler med plastikkstyling, digre potter, bass, felger som drar jenter under 16!

 

Så er det de mer stilfulle dyrere ( nyere ) bilene som drar de fra 20-25.

 

 

men uansett, jeg ville aldri hatt ei dame som går etter bilen, ville heller aldri prøvd å brukt en bil for å sjekke opp damer.

jeg tror bling bling trekker damer nesten uansett bil jeg egentlig....ihvertfall fjortisser...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere jenter jeg kjenner (inkludert samboern min) ser på biler, ikke fordi de er interressert i den som kjører, men fordi de liker bilen.

 

Og sikre kilder sier også at jenter reagerer på samme måte som oss gutter på biler med stor motor og godt veigrep! ;) kiddie

 

Men dermed sagt betyr ikke det at de velger type utifra hvilken bil han kjører. Dog er det lettere å få oppmerksomhet og bli kjent med folk når man først blir lagt merke til...

02 MB C220T CDI Avantgarde

93 MB 220E

x - 86 MB 230E

x - 90 MB 300TE

x - 88 MB 230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere jenter jeg kjenner (inkludert samboern min) ser på biler, ikke fordi de er interressert i den som kjører, men fordi de liker bilen.

 

Og sikre kilder sier også at jenter reagerer på samme måte som oss gutter på biler med stor motor og godt veigrep! ;) kiddie

 

Men dermed sagt betyr ikke det at de velger type utifra hvilken bil han kjører. Dog er det lettere å få oppmerksomhet og bli kjent med folk når man først blir lagt merke til...

Ja man må bli lagt merke til....men har du kølsvarte sota ruter er d jo ibilen folk kommer bort til;) eller damer da...i dette tilfellet:D hadde vært kult å sett den rå fine dama gå bort til en veyron med skikkelig sota ruter å sett trynet hennes da ruta sklir ned å der sitter det en glisende Jon Fredriksen....hehe! ikke verdens peneste han....hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk hvor kult det er å kjøre hjem med dama i den fete bilen din, også finner a ut at du bor hjemme hos kjære mamma og pappa.

 

 

Husk da gutter: Bilen skaffer deg intervju-muligheten, men du er deg som skal bestå intervjuet ;)

Hehehe! arbeidsgiveren burde være grei å da....hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, kan vel bekrefte at Honda er en god damebil.. hatt 5 stk inni i kveld, fordelt på 2 "puljer" iløpet av de 2 timene jeg har vært ute...

Fikk skryt av innredning på bil & at setene var fantastisk gode :lol

 

også at det var godt med bassmasasje... "dunk in tha trunk yO!"

 

så honda funker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som er HELT sikkert er iallefall at en matt svart "kassebil" med sota ruter IKKE drar damer.. skremmer de heller vekk.. ikke engang jenter jeg kjenner tør å sitte på, selv når det regner gamle trollkjerringer....

(hmm... mulig at det siste der ikke er bilen si skyld da, var noe snakk om sjarm å utstrålig tidligere her også.. så kansje ikke det første er bilen sin skyld heller... autch..)

Bilpark:

-00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8

-67 Chevrolet Chevelle 396BB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår