Gå til innhold

Hva slags biler drar mest damer?? hehe

Ranger emnet


Flippin

Anbefalte innlegg

  • Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

som jeg leste på en annet forum!!

 

Rå bil drar ikke damer, men fjortis gutter som ville ofra livet for å sitte på!! legg merke til hva som snur seg når du kjører med din driiiiit råe pimpa bil gjennom sentrum!!!!

 

noe å tenke på hehe?

1992 Mazda Mx6 2.5i V6 <------ My car

...:::Det er ikke farten som dreper, men hvor fort du stopper:::...

Besøk http://www.mazda-ogn.org

 

har hatt:

Mazda 626 94 1.8 glx

volvo 242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som jeg leste på en annet forum!!

 

Rå bil drar ikke damer, men fjortis gutter som ville ofra livet for å sitte på!! legg merke til hva som snur seg når du kjører med din driiiiit råe pimpa bil gjennom sentrum!!!!

 

noe å tenke på hehe?

 

 

stemmer det der og :P

 

men sitter du å vifter med kontantkort samtidig så kikker småbærtene etter deg og :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg svinger meg gjennom sentrum her i byen en lørdagskveld, i min gubbe med hatt bil, så er det en del jenter i alder 20-25 som snur seg.

Er det pga hatten? eller er det pga den vakre lyden av 6 sylindre som nynner lavt og beroligende?

02 MB C220T CDI Avantgarde

93 MB 220E

x - 86 MB 230E

x - 90 MB 300TE

x - 88 MB 230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg svinger meg gjennom sentrum her i byen en lørdagskveld, i min gubbe med hatt bil, så er det en del jenter i alder 20-25 som snur seg.

Er det pga hatten? eller er det pga den vakre lyden av 6 sylindre som nynner lavt og beroligende?

 

kun fordi stjerna minner dem om den diamanten typen dems aldri kjøpte til dem..hehe...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg VISSTE det kom til å bli mye artig å lese på denne tråden:D happyhappy

Men kommer du med en rustete hvit 190E å håret full av brylkrem så sikler fjortissa skal jeg si dere....må nok være stjerna:) men til våren så kommer en glorete civic som puffer å da kommer de overkåte mødrene! hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke Golf 3 er bilen å dra damer med vertfall, men som noen sa, å kjøpe bil for å dra damer er litt smålatterlig.. :)

 

Men har funnet ut at angel eyes gir noen ekstra blikk, men gjerne fra begge kjønn.. :P

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De eneste damene BMW E39'n min drar, er godt erfarne damer i alderen 40 år +++ :eddie

Men samtidig må jeg innrømme at jeg får mange lange blikk fra både småjenter og smågutter, noe jeg regner med felgene må ta skylden for.. :)

[o] '12 BMW 520dAT M-sport

[x] '09 BMW 520dAT M-sport

[x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63"

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

[x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at dere ikke får dere no med bilen er OPEL

 

 

fordi de har finni ut hva slags folkeslag med sykdommer som kjører opel, at de ikke tar sjansen på noen andre? yodude

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Den var vel litt drøy.. eller? heh

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår