Gå til innhold

Hva slags biler drar mest damer?? hehe

Ranger emnet


Flippin

Anbefalte innlegg

Jeg var sjåfør på en suprs til en kompis her på lillehammer et par ganger....dette var ikke særlig lenge etter fast n furious kom....å j kødder ikke når j sier at d er d verste jeg har opplevd...ei dame begynte å ri framskjermen på bilen å så nærmest ut som a faket orgasme...å d kom damer konstant! d som var litt artig var at noen ganger begynte de å prate om noe helt annet så kom d....:Du! er ikke detta en sånn bil pål walker kjører i den filmen?? hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Oj...er jo sånn bil jeg skal ha neste gang det!!:D

Fikk dame før bilen, så jeg tar dem på andre måter. Hun synes uansett bilen min e dritstygg, så...hehe!!

Enig med |Adeel når det gjelder golddiggers. Vet om flere sånne, falske mennesker...

Gold diggers er noe dritt....men må huske på da at d er lenge siden....d var nok en hetere bil da...men for all del!! supra er en rå bil!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg hadde en aning om at du kom til å starte en slik tråd ja andreas :P hehe

 

Ha bil for å dra damer er uansett latterlig! :P

Jeg starta tråden for j tror d kan bli mye artig å lese her etterhvert:D Ha bil for å dra damer må nødvendigvis ikke være dumt....kommer an på om du gjør d for å komme i buksa på dem eller for å få de litt desp...sånn se men ikke røre:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg starta tråden for j tror d kan bli mye artig å lese her etterhvert:D Ha bil for å dra damer må nødvendigvis ikke være dumt....kommer an på om du gjør d for å komme i buksa på dem eller for å få de litt desp...sånn se men ikke røre:D

 

 

hehe, joa, alltid gøy å se det nærmeste du kommer frankenstein, med driiit fet bil, å sykt bra dame.. :P

 

Har kun venninder med je, gidder ikke å stå uta for ungdomsklubben/ kinoen etc, med dundrende bass og kontantkort for å lokke på smøhønsa :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, joa, alltid gøy å se det nærmeste du kommer frankenstein, med driiit fet bil, å sykt bra dame.. :P

 

Har kun venninder med je, gidder ikke å stå uta for ungdomsklubben/ kinoen etc, med dundrende bass og kontantkort for å lokke på smøhønsa :P

Hehehehe! Nei men tenker på nok en gang den runden m supra'n....faktisk fine damer som sto utafor å prata med meg...å de spør om de kan få være med...å siden d ikke er min bil så sier jeg bare nei...å kjører,var like artig hver gang å se i speilet hvordan de sikla å forundret de var over å ikke få være med:D hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, hadde en artig opplevelse med det samme i sandvika med skyline. :D men det var fjortisser da.. hehe..

 

men andreas!

 

fikk en konge ide til sommern, vi kjøper en 2cv, med blomsterkasse, steller oss utafor kinoen å ser hvor mange kvinnfolk som kommer :D

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, hadde en artig opplevelse med det samme i sandvika med skyline. :D men det var fjortisser da.. hehe..

 

men andreas!

 

fikk en konge ide til sommern, vi kjøper en 2cv, med blomsterkasse, steller oss utafor kinoen å ser hvor mange kvinnfolk som kommer :D

hehehe! ja greit det:D hehe! tulipaner å nelliker da:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sjåfør på en suprs til en kompis her på lillehammer et par ganger....dette var ikke særlig lenge etter fast n furious kom....å j kødder ikke når j sier at d er d verste jeg har opplevd...ei dame begynte å ri framskjermen på bilen å så nærmest ut som a faket orgasme...å d kom damer konstant! d som var litt artig var at noen ganger begynte de å prate om noe helt annet så kom d....:Du! er ikke detta en sånn bil pål walker kjører i den filmen?? hehehe

 

Fy faen..!! Det er det råeste jeg har hørt... Skulle ønske jeg var deg...

-98 BMW Touring M-Sport

-87 Golf MK2 - Solgt

-82 Fiat 127 Sport - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår