Gå til innhold

Hva slags biler drar mest damer?? hehe

Ranger emnet


Flippin

Anbefalte innlegg

inntrykket jeg har fått er at gutta bygger fete biler/ kjøper fete biler for å imponere småskliene, men de eneste som titter er typene deres. :lol

 

hehe :D det stemmer også vil jeg tro :P

 

 

hehe kom på noe nå, dagen etter jeg henta bilen min, så var det ei som glana noe helt for jævelig på den, det syns jeg var dritgøy egentlig, satt med sola i øynene, så derfor så ejg ikke helt hvem det var, parkerte bilen å sku inn på en butikk rett ved, nedturen kom da jeg så hvem det var.. kusina mi det gitt.. :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror at absolutt ingen med litt bil interesse under 40år ikke hadde tittet om det hadde kommet en Ferrari F40 brølende på ett par 7-8000r/pm..

Men som sagt fjortiss jenter liker biler med mye plastikk og brukbart anlegg.. gjerne med 2*15" bassere så det dunker ekstra høyt.

Når jentene er i slutten av 20 årene, så ser de mere etter en dyr bil istede for en plastikk racer..så de ser hvor mye penger fyren har.. :P det er da min teori når det gjelder desperate kvinnfolk=)

de mer "normale" driter i bilen og ser på hvordan personen bak rattet er.

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror at absolutt ingen med litt bil interesse under 40år ikke hadde tittet om det hadde kommet en Ferrari F40 brølende på ett par 7-8000r/pm..

Men som sagt fjortiss jenter liker biler med mye plastikk og brukbart anlegg.. gjerne med 2*15" bassere så det dunker ekstra høyt.

Når jentene er i slutten av 20 årene, så ser de mere etter en dyr bil istede for en plastikk racer..så de ser hvor mye penger fyren har.. :P det er da min teori når det gjelder desperate kvinnfolk=)

de mer "normale" driter i bilen og ser på hvordan personen bak rattet er.

Ganske riktig resonnement....hehe! De ser gjerne etter en sikker bil...gjerne tysker vil jeg tro....audi a4 stv er veldig populært da vettu....jenter har jo som regel ikke peiling...men er den blank å ser dyr ut....ja da er du i mål...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror at absolutt ingen med litt bil interesse under 40år ikke hadde tittet om det hadde kommet en Ferrari F40 brølende på ett par 7-8000r/pm..

Men som sagt fjortiss jenter liker biler med mye plastikk og brukbart anlegg.. gjerne med 2*15" bassere så det dunker ekstra høyt.

Når jentene er i slutten av 20 årene, så ser de mere etter en dyr bil istede for en plastikk racer..så de ser hvor mye penger fyren har.. :P det er da min teori når det gjelder desperate kvinnfolk=)

de mer "normale" driter i bilen og ser på hvordan personen bak rattet er.

 

 

Siden jeg da har en ganske nøytral bil for gubber med hatt og jeg ikke har noen hatter, så må årsaken til at de snur seg være at de liker det de ser inni bilen! yodude

02 MB C220T CDI Avantgarde

93 MB 220E

x - 86 MB 230E

x - 90 MB 300TE

x - 88 MB 230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det viktigste er sjarm og utstråling. spiller ingen rolle åssen bil dere kjører rundt i,ihvertfall ikke fra jenter som har litt vett i skallen.seff snur jeg meg hvis det kjører en fin bil forbi,hvem gjør vel ikke det, men har ikke gutten de kvalitetene jeg ser etter(eks.humor, glimt i øyet, selvironi,sjarm og utstråling)så kan han ha så mye penger han vil uten at jeg bryr meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det viktigste er sjarm og utstråling. spiller ingen rolle åssen bil dere kjører rundt i,ihvertfall ikke fra jenter som har litt vett i skallen.seff snur jeg meg hvis det kjører en fin bil forbi,hvem gjør vel ikke det, men har ikke gutten de kvalitetene jeg ser etter(eks.humor, glimt i øyet, selvironi,sjarm og utstråling)så kan han ha så mye penger han vil uten at jeg bryr meg...

 

dæggern! dame med vett i skallen!

 

Deg digger vi!:D

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det viktigste er sjarm og utstråling. spiller ingen rolle åssen bil dere kjører rundt i,ihvertfall ikke fra jenter som har litt vett i skallen.seff snur jeg meg hvis det kjører en fin bil forbi,hvem gjør vel ikke det, men har ikke gutten de kvalitetene jeg ser etter(eks.humor, glimt i øyet, selvironi,sjarm og utstråling)så kan han ha så mye penger han vil uten at jeg bryr meg...

Så de du sier da er at hvis du snur deg etter en bil så tenker du....hmmm....lurer på om han er kjekk å har glimt i øyet??;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så de du sier da er at hvis du snur deg etter en bil så tenker du....hmmm....lurer på om han er kjekk å har glimt i øyet??;)

 

hehehehe! hmmm...har han selvironi tro? :)

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå er jo de fleste Porsche-eiere meglere med håret fullt i brylkrem, eller sleske fotball"stjerner" og da. Så man kan jo se på det som at ikke engang en Porsche kan skaffe de dame;)

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår