Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Høres ut som Real street challenge ( Var ikke det tittelen?) som AMCAR arangerte på 90 tallet - Husker dere?

Var vel en hvis hvit mopar som kom godt ut der....

Finnes sikkert regler og retningslinjer på et slikt arangemang, dvs. man slipper å finne op hjulet enda en gang...:spin

 

 

Ja, de hadde noe lignende. Det hadde kankjse vært en ide å høre med AMCAR. Øhhh, forresten nei, da blir det vel bare amrikker.

 

Genialt tiltak ja, men Gatebil finns jo alerede da..........

 

Kjører jo drag der også, men ikke noe timing team e.l bare første mann i mål. Dette hadde muligens endret seg noe viss det hadde det vært flere "drag" biler med guts i, som hadde meldt seg på.

 

Men kansje du tenkte på noe àla det samme bare i mye mindre skala, og med mindre riskokere og mer american stål?

 

 

Kjør på :)

 

Æhh, Gatebil kan vel ikke sammenlignes. Her snakker vi om flere grener, som hver gir poeng, å som det dermed kan kåres en "total" vinner.

 

Uten at JEg kan tenke meg å arrangere dette, men har kontakter i Bilsport som kanskje kunne tenne på ideen..

 

Altså, sånn som Amcar kjørte, der faktisk ERA var deltager med Vegan sin...

 

Men kunne jo også fikset en nattelig sak :D

 

Eller forhørt seg med gardemoen, og rudskogen slik at en kjørt Slalom på freddan, drag på lørran og rundt rundt på søndagen...:usa:

 

Å det skulle ha blitt en konkuranse for ALLE typer biler og folk, å fått med seg storkanonene...Slik at en fikk kåret SKandinavias/Europas RÅESTE bil..

 

Kanskje noe for arrangøren av KoE?

 

 

Joda, men faren er jo at ingen gidder å stille, hvis alle "storgutta" er med.

No subsitute for cubic inches !

Prosjekttråd :Granada 351RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, jeg drar hjem for å jobbe. Men er jo ikke til å legge skjul på at det tar veldig lang tid likevel, men får håpe at andre sida bak går litt fortere enn første da jeg har ting mye mer klart for meg.. Må bare bestemme meg for hva jeg skal gjøre med bensinlokket. Fjerne det eller type "racing"?

 

andre siden går som regel på under halve tiden...

 

Å bensinlokket?

Gjør det enklest mulig til å begynne med om du vil bli klar FORT...

 

:thumb

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettop sett Urs Erbacher kjøre veldig bra 4,594 s i andre runde. Er 2runder til i morgen trur eg.. Er inne i stigen men er ca 12 kval. Promod 6,02 sek. se bilder under

http://community.webshots.com/user/thorjarle

Handler en masse deler. Motorer og girkasser og bakaksler for dei som treng.

 

4,59 høres greit ut ja! Har Urs vært å handlet bil kanskje?

Det er i motbakke det går oppover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettop sett Urs Erbacher kjøre veldig bra 4,594 s i andre runde. Er 2runder til i morgen trur eg.. Er inne i stigen men er ca 12 kval. Promod 6,02 sek. se bilder under

http://community.webshots.com/user/thorjarle

Handler en masse deler. Motorer og girkasser og bakaksler for dei som treng.

 

 

Vi her hjemme med nullføre, sludd og tåke er ikke det minste misunnelige, nei da! :-)

 

Kult med bilder Thor!

 

Men hva er det egentlig med USA og tider? I Europa har vel Urs kjørt 4.747 / 513 og nå kliner han til med 4.594 / 525 - er det banene, eller er det amerikanerene som er med og hjelper ham der borte? (eller er de amerikanske banene litt kortere? :)

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4,59 høres greit ut ja! Har Urs vært å handlet bil kanskje?

 

Ganske sikker på at han kjører bilen han vant EM med, men han har med seg noen amerikanere på tuning av den.

 

Litt psykt er det at beste Funny Car har kjørt 4.763 / 519 også - det må være helt latterlig i en så kort bil :-)

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske sikker på at han kjører bilen han vant EM med, men han har med seg noen amerikanere på tuning av den.

 

Litt psykt er det at beste Funny Car har kjørt 4.763 / 519 også - det må være helt latterlig i en så kort bil :-)

 

 

Ok!

Tror nok at det ligger litt både i at de har litt mere erfaring der borte samt ai banene er berdre delvis pga at det kjøres mere på dem og at de er jevnere.

Her drar vi jo på gummi, mens der skraper de av!

Det er i motbakke det går oppover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

andre siden går som regel på under halve tiden...

 

Å bensinlokket?

Gjør det enklest mulig til å begynne med om du vil bli klar FORT...

 

:thumb

 

Hehe, jeg vil ha det ordentlig fremfor fort... så jeg må nok ta den tida det trenger. Har kutta ut "innhakket" til lokket fra gf-skjermene pga det var skikkelig på bomtur i forhold til bilen så må finne ut hvordan jeg skal "tette igjen" hullet i skjermen og med hva... Kan legge ut noen bilder av det på rosa sida senere hvis jeg finner :jackinbox:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har sin egen Man trailer og sin egen bil. Første rund gikk rett opp i røyk,så der hadde dei ingen ting å gå etter. Ganske utrulig å greie 4,59 i neste forsøk. Det er 2 kvalrunder i dag,men det er fredag kveld dei pleier å kjøre fortest,så han er trulig innkvala, er i såfall veldig bra gjort. Man skall og huske att denne banen ikke er så rask, Lufta er ikke så god. Blir spennende og se neste for han skall til Pomona og. Nå er klokka 0800 og dei starter 11 så får vell ta fatt på dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår