Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Du må vel bare prøve:D

 

:jackinbox:

 

 

Hehe ja. Var og hentet kompressoren nå. Får prøve en flekk eller to i morgen.

 

Men å spraye på grunning eller primer sak. Bruker man da samme sprøyte? Lurer litt på å kjøpe noe fra ebay for er sikkert lettere og billigere enn å få hjelp til noe her oppe. Er jo bare flekker spå bilen men noen av dem er ganske store :sick

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bam...

 

Blir ikke gjort mye fornuftig på Jobben denna helgen vel...:flushit:

 

Fått asfalt opp til tomta nå eller??

 

Asfalt er lagt og ifølge naboen min der er det gitt igangsettingstillatelse.

Passer fint nå som jeg har 6 ukers permisjon. :spin

 

Mangler kun grenseboltene til tomta men jeg håper de kommer til uka.

Skal bli GODT å komme igang.

 

9 uker etter skjema for entrepenøren som har hatt vann, vei og kloakk der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her varre mye prat og store ord fra enkelte.

 

Hva med og bruke litt mindre tid på nett forum og litt mere tid på mekke og ut og bruke bilen...

 

Har brukt opp tre sett bakhjul i år i forsøke og få stell på kjærra men d er grenser for hva jeg klarer og få ut av en 70talls familie øko ræser fra Chevrolet...

 

Ehhh nei det var vist hus bygging og garasje et år eller no fremover nå...

 

I det hele tatt og samenlikne no US jern med M3 CSL viser jo bare hvor lite enkelte kjenner disse bilene.

 

Spes til de som prater om Nurburgring trå meget pent det finnes INGEN TING som kan sammenliknes med den banen...

Til og med Hot Rod har begynt og omtale denne banen som "The worlds most ulitmate race track".

 

Den MÅ oppleves både inne fra bil men også fra utsiden så men virkelig får se selv hvor bratte bakkene er og smal banen er.

 

1m avkjørings sone i bunn av bakke med sving (Fuchsröhre)er MYE råere en det høres ut spes i 190km/h... Spørr de som satt på...

 

Mere seinere nå må jeg på kurs.

 

Liten fortsettelse:

 

Poenget mitt er: og sammenlikne to biler på ringen så MÅ de kjøres av samme sjåfør.

 

Den banen handler om sjåførens kunnskap om banen, og dine egene kjørekunnskaper. Jeg er IKKE ekspert, kun bitt av Ring viruset.

 

Hva jeg har kjørt fra med kjip kjærre der nede spiller mao ingen rolle, liker dårlig at det brukes i slike settings som her.

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår