Gå til innhold

Har en Subaru Justy 2005 immobilizer

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Immobilizer  lyser konstant vil ikke starte. Har lest på andre forum bytt immobilizer box ecu og nøkkel fra donor bil.

Har prøvd samme problem lyser steady. 

er det flere enheter som prater med immibilizer eller ecu. Har målt ledninger går fra rattstamme immi sensor direkte ecu ser det ut som.

Bruker jeg en annen nøkkel så blinker lyset det stemmer.

Hvem og hvor kan problemet ligge.

Bile var slikk en morgen i vinter har stått siden. Skulle gjerne hatt Wiringdiagram er Flyelektrikker av oprinnelse så jeg savner dokumasjon for å komme videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Steinar Bjørnlund skrev:

Immobilizer  lyser konstant vil ikke starte. Har lest på andre forum bytt immobilizer box ecu og nøkkel fra donor bil.

Har prøvd samme problem lyser steady. 

er det flere enheter som prater med immibilizer eller ecu. Har målt ledninger går fra rattstamme immi sensor direkte ecu ser det ut som.

Bruker jeg en annen nøkkel så blinker lyset det stemmer.

Hvem og hvor kan problemet ligge.

Bile var slikk en morgen i vinter har stått siden. Skulle gjerne hatt Wiringdiagram er Flyelektrikker av oprinnelse så jeg savner dokumasjon for å komme videre

Allers først bør det leses ut feilkoder, så den kan peke deg i en eller annen retning. 

Usikker på hvordan det er bygget opp på denne bilen, men som regel så må motorstyreenhet, startsperreenhet og nøkkelleser som sitter på tenningslås være programmert og tilhøre samme bil for at det skal funke. 

Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, opelduude said:

Allers først bør det leses ut feilkoder, så den kan peke deg i en eller annen retning. 

Usikker på hvordan det er bygget opp på denne bilen, men som regel så må motorstyreenhet, startsperreenhet og nøkkelleser som sitter på tenningslås være programmert og tilhøre samme bil for at det skal funke. 

Har lest motor abs srs ingen feilkoder er registrert  men leseren min tar ikke imm startsperresystem

skall få lånt og lest ut med bedre proff utstyr

kommer tilbake med info etter hvert takker for rask response hilsen steinar B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår