Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

har ikke hørt et pip fra`n på lenge jeg... men blir ikke forundre om han har gjort det...

men det at han har begynnt og bygge civic kan da umulig stemme? han er jo over snittet intresert i og kjøre fra folk og da er jo ikke civic akkurat så forabnna mye bedre utgangspunkt en en polo!? FWD det og..

 

ar vel mer tru på at det blir ascona med sinna motor....alacocaina

 

Acsona...den er vel ferdig lakket og levert....tror jeg...alacocaina

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva bruker an den til da? sikker på at det ikke er prosjektet hans altså?

 

hvorfor er det så stille fra han om dagen da?

ingen som hører noe fra han?

 

:jackinbox:

 

Den Asconan var jo bare ett prosjekt han skulle tjene en formue på:thumb...

Noe han fort skjønte ikke var lett, når jeg ikke orka å ta grunnarbeid og lakkjobb "gratis"...

Ble jo muring over hele bilen, skulle lakkes sort...jobb til 25.000 på en gammel ascona...Noe han måtte gjøre selv til slutt...

 

Bilen ble jo solgt til en unggutt noen måneder før den ble ferdig...

 

At han er stille: kanskje han har lært av visse uttalelser for ett år siden, å nå har ny taktikk...bare plutselig :jackinbox: være der med noe nytt...:D

Synd igrunn...da Frøken polo gjør bra jobb å det blir bra bare han får bestemt seg for ting...å gjerne vil ha litt oppmerksomhet rundt bilen ....:morph:

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men noen flere som er enige om at en M3 er en ombygd orginalbmw?:fatality:

 

 

Hehe, det må jo være det eneste riktige du har sagt de tre siste sidene jeg har lest her.

 

En M3 er jo bare en original BMW......

 

Man kan absolutt ikke sammenligne disse bilene på noensomhelst måte..

Verken årsmodell, vekt, effekt eller pris stemmer overens..

 

Blir som å sammenligne et modellfly med et standard NSB tog spør du meg.

 

Jeg som noen få andre syns det meste innen bil et tøft, enten det er det ene eller det andre.Blir stort sett imponert så lenge folk bygger bil etter budsjett og legger sjela si i den. Det kan være alt fra Toyota Camry arvet av bestefar til Rosa Camaroer med strikk motor og digert panser scoop.

Det gjør IKKE du Bead.Alt i dine øyne er faktisk som Eika sier; BB, Automat og lange sletter..

 

Ingen tvil om at Amcar bilene har regjert stripa i alle år..

Men jeg har faktisk sitti på med og kjørt veldig mye forskjellig bil opp igjennom noen år nå. De gangene jeg har sitti med på i "standard" bmw M3 CSL på slike 8 minutter + runder på nordschleife syns jeg sjeldent jeg har sett en Amcar bil suse forbi..

 

Minnes vel også Streetlegal (201m) i Sandefjord for noen år siden:

Var vel en viss Porsche 911 Turbo herfra, (RS blå sådan) som endte opp på andre plass til slutt med et slikk gatedekk på den ene siden og et r dekk på andre siden...

 

(Gategodkjent bil med skilt... Ja med den effekten..)

(7,7 sek og 178km/t.)

 

Gidder sjeldent blande meg i slike diskusjoner for de har en lei tendens til å spore fullstendig av.

 

:boxing

 

-Tarjei-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke tenkt å skrive noe angående denne diskusjonen for det er ingen som hører på meg alikevel og ikke har jeg spesielt greie,på det heller men, BMW må jo være den mest oppskrytte bilen i hele verden., for når mann ser den AVGUD`S dyrkelsen som både de som har greie på bil og de som ikke har grei på bil, har angående BMW, er det noe som helst den bilen ikke greier, trur ikke det............Uff

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M3 en ombygd BMW?

Var jo en måte a å definere modeller på.

 

Isåfall er en Pontic Trans Am en ombygd Firebird?

 

Er det så rart at folk skryter av BMW'ene? De lager fantastisk gode biler, og det at noen har prøvd en utherjet E28 520, og ikke funnet det særlig fortrolig,gjør vel ikke BMW til oppskrytte drittbiler fordi om?

 

Det er lov å vere prinsippiell og helst vil ha minst mulig med merker som BMW og gjøre, men å opptre som naive besserwissere fordi om, bør man holde seg for god til.

 

Jeg personlig tror det er mest ærefrykt, og det virker som amcargutta helst vil skjule det med et stort laken :)

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

 

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke tenkt å skrive noe angående denne diskusjonen for det er ingen som hører på meg alikevel og ikke har jeg spesielt greie,på det heller men, BMW må jo være den mest oppskrytte bilen i hele verden., for når mann ser den AVGUD`S dyrkelsen som både de som har greie på bil og de som ikke har grei på bil, har angående BMW, er det noe som helst den bilen ikke greier, trur ikke det............Uff

 

*saklig*

 

M3 en ombygd BMW?

Var jo en måte a å definere modeller på.

 

Tolka det Torstein sa som at han mente en M3 i f.eks E36 karossen, er helt lik en 318 på mange måter og det har han rett i.. (bygd og eid endel av disse..)

 

Vel, Nå har ikke jeg noen greie på amcar i det hele tatt så skal verken uttale meg om Firebird eller Trans Am.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det jeg skrev var vel bare for å sette tankegangen i sving...

 

For det er jo direkte tullete å tro at en 65-72 amcarbørse skal kunne være like bra rundt "ringen" som en f.eks.2000+ type-r, M3,sx200, ja alle biler nyere enn +-1995...

 

Men det er jo DET, sleivfjeft diskusjonen ender ut med...

 

Men.... en 2000 316 er ingen "racerbil", for de i diskusjonen , så sier man gjerne M3.... å den er jo ganske modifisert iforhold til...

den 316...

 

Å en amcar børse, jo, den vil mange si er totalt ombygd om en bytter fjører, dempere, stabstag, bremser og 17-18 tom hjul...er jo DET som gjør en M3 til noe annet enn 316, eller...

 

Men fortsatt...GODT at ikke ALLE vi ha EN ting...da hadde det blitt dyrt med bilhobby:kiss

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen stor forskjell er jo at en M3 faktisk kan has som bruksbil uten å skru seg ihjel ... :-)

 

Dessverre er de litt for dyre, så da må man ty til det 'nest beste'.

 

 

Denne sammenligningen er ellers litt som å sammenligne pølser og poteter....

 

V8 med kompressor er dog kult:

http://youtube.com/watch?v=_HXvSsoYwio

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel egentlig forskjell i hva som den enkelte får ståpels av...

 

Drømmer, ønsker, ja hva "far" hadde, hva nabon hadde og hva som en har hatt rundt seg...

 

Min første opplevelse med bil, annet enn far sine dørgende kjedelige MB biler...

 

Ja, det var en 65 chevelle, sammen med 3 lokale gutter som var 5-10 år eldre enn meg...

Hadde fått lov til å være med på "vårmønstringen" på Bjerkebanen i OSlo...1990...stort...:D

 

(For å dra en sammenligning, så var detta som...1 Gatebil i år...Der ALLE måtte være...)

 

454 på 480 hk, 4 trinns manuell, 4,10;1 utv...

Å gasglad sjåfør...

Ja SLIKT setter spor i en kar på 17 år med STORE øyne...

 

Å da kommer ikke så mye annet opp mot den følelsen den vårdagen...:thumb

 

Å en dag i 1993 da Jeg, Bam, Geir og Pål tusla rundt blant Bager´n, rullkansronny, mostrøm, fast freddy, ja...ALLE de kjente fra bilsport...500++cid mulrans overalt, med race på mantorp hele dagen...

å gutta kjørte 8 blank med gateracerane...

Lik min Råsa-fare med 615...sukk...

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk enig med begge parter her jeg, hadde ikke M3`ene vært så over prisa skulle jeg mer enn gjerne kjørt en sliken til daglig og en protouring 1.gen camaro som hobbybil :)

 

Men som normenn flest så får jeg ikke både i pose og sekk, så jeg kjører en bmw 316i e36 om dagene og ødelegger knokene på en 73 firebird når jeg gidder skru. (som jeg forøvrig ikke har giddet på et par år......)

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår