Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Som jeg har bevist før, så er jeg ikke redd for å tape når jeg stiller opp. Er du?

 

Er aldri noe gøy å tape men nå kommer det jo ann på hva du stiller opp mot også da. Enkelte ganger så vet man jo resultatet på forhånd. Kjører du mot en likverdig motstander og taper så er det vel kanskje ikke like gøy. Mens derimot er det David mot Goliath som det blir i denne sammenhengen så gjør det ikke noe.:mat

 

PS: til nå så har vel både vinner å taper blitt like overrasket, hehe.

 

Hehe du tenkte på Supra eier, mange biler er det du har kjørt mot totalt da.

 

Kommer du ned til helga eller blir bra med "liv" her da. Mange som er klare for "fest":cheers:

 

GateBøll gutta?

Neeh... for mye pes det der. Liker små arr. som Bilmekanikerne, NSK og Råner'n.

Men Bilmekanikerne er blitt stive på prisen nå...

 

Ble det av deg for noen uker siden når vi var i Tønsberg da, mener å huske at du kjørte etter oss. Men plutselig så var du borte:hide

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja, polyurethan foringer overalt.

Merker forskjellen ved at den blir "fastere i fisken". Rompa sitter mere der den skal, noe du mærker særlig når du kaster deg forbi en bil og legger deg inn igjen så setter den seg i sporet du har valgt istedet for å vingle med rompa fram og tilbake ett par ganger.

 

Men har bare bytta bremser forran, til Corvette C5 og 324mm skiver. Men da må man bruke 17" felger eller større. Noen 16" kan kanskje passe.

Men har jo vært innom 2 andre bremse-oppgraderinger på veien dit da.

 

er det samme forstilling på min som det du har ?

vet du prisen på det ?

 

hva ga du for bremser da ? foran og bak eller bare foran ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bowtie: Litt OT, men hva slags gearkasse bruker du på Caddy-motoren?

 

BW T56 fra 98 mod camaro. Så har vel kasta ut alle de klassiske drivverks komponentene.

Var jo en motorbygger fra distriktet her som en gang uttalte at "det finnes bare en motor som var dårligere enn chevy small block, og det var chevy big block"...... Må vel legge til at vedkommende var og fremdeles er mopar entusiast :-)

Det er i motbakke det går oppover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GateBøll gutta?

Neeh... for mye pes det der. Liker små arr. som Bilmekanikerne, NSK og Råner'n.

Men Bilmekanikerne er blitt stive på prisen nå...

 

 

Har ikke fundert på Autoslalom da? Det finns en dritkul løype på Gardermoen som noen klubber bruker.

Virker som den slodda di kan overraske endel biler.

No subsitute for cubic inches !

Prosjekttråd :Granada 351RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er vel en lignende "manøver" i løypa ja, men det er noe ala Bilsport Superstage.

 

Kalles åsså Drivestage, Gatebilstage, SS1, osv. Er vel rundt 1400m med utfordringer.

 

Her fra ifjor:

 

http://videos.streetfire.net/video/e563eaf6-1bb3-404c-b20e-983e00ed5d15.htm

 

Åsså blir det rå kjøring her:

 

http://www.imprezadriver.com/phpBB2/viewtopic.php?t=9982

No subsitute for cubic inches !

Prosjekttråd :Granada 351RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør ls1 til en bedre motor enn 4,6 til Ford eller min Northstar 4,6 for den del som etter termen vil være en "HiTec motor (rent bortsett fra at det der no prakk å få in rettstillt da)

 

 

US og Hi Tech har alderig funka spes bra i mine øyne.

Ikke er det holdbart og ikke gir de no store fordeler pga USA ligger etter.

 

Mere effekt mere moment og lavere forbruk sier vel nok om fordele med LSx serien.

 

Men missforstå meg rett jeg digger Hi Tech også men USA klarer ikke nå opp til standarden i mine øyne.

 

Skal jeg ha Hi Tech hadde det blitt Lexus el BMW v8 men hvorfor det når de ikke gir høyere effekt eller lavere forbruk.

Også har man da blitt moment junkie for lenge siden...

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vel heller ikke motsi deg i og med at jeg ike har kjørt nok med min egen til å kunne si om det er bra eller dårlig, men slik det ser ut inni kan jeg vel ikke skjønne at Us ligger no særlig etter europa i allefall. HAr jo litt blandet erfaring med BMW fra jobben men er vel forskjell på kvalitet etter pris her også som hos alle andre!

Men Time Will show

Det er i motbakke det går oppover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kontrollvarsling på telefonen min.......... Og får noen minutter siden dukket denne meldingen opp: Kontroll E18 ved Lefsadumpen retning Kristiansand. Høres dette stedet kjent ut for noen her.... "Lefsadumpen" :ahahahhaha: :D :ahahahhaha: :D :ahahahhaha: :D grinchy grinchy grinchy

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår