Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

 

hei 351RS - det var hyggelig å snakkes på lörda'n. Den Granada'n går riktig bra, får du på slicks bör du kappe ett antal tideler av 60'tiden å komme deg ned på lave 13 sekunder. Har for meg du kjörte 60' på rundt 2,2sek?

Går min 60' på 1,7x bör jo du klare det samme med lettere bil:thumb

 

4 door racing......

 

Takkar du, rimelig rå den kjerra di åsså, å veldig hyggelig å treffe deg å.

Ja, 60 foten min var 2,115, så ikke så heeelt værst med gatedekk. Men vil hvertfall tro 1,8 burde være mulig, å da er jeg på laaaaave 13 ja.

No subsitute for cubic inches !

Prosjekttråd :Granada 351RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Skjedd med den gamle gode V8 volvoen a? Vet jeg kanskje spor domt men har ikke fulgt med her pa ganske sa lenge^^ Men men, grattis med GOBIL da :D Skulle ikke kjopt en med 2 dorer kanskje?

 

 

Faar vel forresten sende en hilsen til gjengen pa auton da her fra kreta=) Sitter na aa godter meg i varmen^^ juhu!

 

Er litt rar skriving her, men har bare bokstavene A til Z her =P

 

Solgte den Volvo`n ville beholde liv og lappen.. :naaaws + at det var så mye data shiiit på den, liker nok gasser bedre ;)

 

Nah, gidder ikke betale en formue for å mangle 2 dører, skulle jeg bygget FEIT bil ut av den så kanskje... Men 242 KOSTER mer enn hva jeg er villig til å betale... ;)

242 V8

 

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke bare orginal biler han ble frakjørt av. Tror han faktisk var den Poloen med høyest rundetider hele helgenonfiredevi

 

Har en del og lære når det gjeldet "trackday kutyme" også. Må lære seg å bruke speil og slippe forbi de som er raskere, men det var vel første gangen på bane? Hadde blitt kastet av banen hadde det vært i England:lol:

 

Vet han ble grundig frakjørt av en Golf R-TSI (140 hk og 1500 kg inkl fører)

 

 

Norges Raskeste Polo? Jeg tviler:batman:

 

Haha du får faen meg sagt det, hvorfor sa du ikke dette til meg på Søndagen da. Rart de som var raskere enn meg ikke kjørte fra meg på langsia da. Så vidt jeg kan huske så var det kun Sølvpilen som gjorde det. Var første gang på banen ja og tenkte ikke på rundetider i det hele tatt. Hovedgrunnen til at det gikk så dårlig som det gikk er nok at karosseriet er mykt som en svamp. Det trengs endel justeringer i forstillinga, bremsene foran er altfor små samt egne dekk & felger for banekjøring må til.

 

Men dette skal jeg fikse, det tar bare litt lengere tid når en skal bygge noe som ikke alle andre har gjort føre. Samt at en skal ha Showfinish på resten av bilen også. Alle kan bygge en bil som går bra men ser ut som en dass men skal du kombinere begge deler koster det deg en del mer tid penger og energi. Kan garantere deg at neste gang du ser denne bilen på banen så kjenner du den ikke igjen.

 

Så da regner jeg med at du stiller opp på et par drag på gata så kan vi jo se hvem som er raskest der:fatality: Noe jeg tviler på at du har lyst til.

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha du får faen meg sagt det, hvorfor sa du ikke dette til meg på Søndagen da. Rart de som var raskere enn meg ikke kjørte fra meg på langsia da. Så vidt jeg kan huske så var det kun Sølvpilen som gjorde det.

 

Kanskje jeg ikke så deg etter på?

 

Vel grunnregelen for banekjøring er: Se i speilet før og etter hver sving, er det en bil der da som ikke var der sist gang, er bilen raskere enn deg, og du skal slippe den forbi. Er det en mer motorsvak bil, løfter du av på gassen på neste rettstrekke slik at den kommer forbi, dette er ikke nødvendig om den har mer effekt. Så Ole holdt på å kjøre inn i baken din rett etter deposletta, bra han hadde 345mm skiver foran på golfen da. Men første gangen på bane, med en bil med mye motor og lite understell er alltid veldig vanskelig.

 

Roger Sandberg var jo der som instruktør, kan være lurt å ta han med på noen runder neste gang, vet jeg skal :D

 

PS! Liker ikke street-racing:Devil:

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh, må jo være tidenes raskeste bil denna Polo`n, eller var det selvsikker eier....?? ;)

 

Hehe ja noe sånt, nå er det jo en gatebil jeg har da ikke en banebil. Å her hjemme på gata så funker den utmerket;)

 

Kanskje jeg ikke så deg etter på?

 

Vel grunnregelen for banekjøring er: Se i speilet før og etter hver sving, er det en bil der da som ikke var der sist gang, er bilen raskere enn deg, og du skal slippe den forbi. Er det en mer motorsvak bil, løfter du av på gassen på neste rettstrekke slik at den kommer forbi, dette er ikke nødvendig om den har mer effekt. Så Ole holdt på å kjøre inn i baken din rett etter deposletta, bra han hadde 345mm skiver foran på golfen da. Men første gangen på bane, med en bil med mye motor og lite understell er alltid veldig vanskelig.

 

Roger Sandberg var jo der som instruktør, kan være lurt å ta han med på noen runder neste gang, vet jeg skal :D

 

PS! Liker ikke street-racing:Devil:

 

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å kjøre på banen men så fikk jeg tilbudet, og tenkte at det var verdt å prøve. Var jo ikke mange rundene jeg kjørte å det var mest for å se hvordan bilen oppførte seg å det fikk jeg jo sjekka. Så nå har jeg litt å jobbe med videre. Kommer nok til å ta med en innstruktør neste gang når jeg kommer med en bil som holder mål rundt hele banen. Du får si fra til Ole at jeg beklager på det dypeste å at det ikke skal gjenta seg.

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

If it don't run: chrome it......

 

Hehe vil veldig gjerne høre deg si det etter vi har kjørt også, kommer te å bli blank den bilen din da ja:cool:

 

Flere som hører det knaker i en liten leilighet i Persgrunn:D

 

Tror du bør handle en liten blå flaske 351RS...:D

 

Så du er sikker...:thumb

 

Jeg bor fortsatt i campingvogna da men, her knaker det ikke stort vet at han mener det godt:hellothere:

 

Vårt profesjonelle kamera Team stiller jo også opp denne dagen. Tidenes :race må jo foreviges på film:jail

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår