Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

LOL :titties:

Driver jo med det der j oxo.

 

Men forstår godt de som har utstyr til det (les: buss/tilhenger/o.l.), så er det veldig avslappende å la "gatebilen" være TrailerQueen denne dagen. Er jo veldig greit dersom det skulle rase noe vitalt. Da er det bare å dra det med seg hjem, og fikse det i ro og mak (?) hjemme.

Hadde vel sikkert gjort det sjøl dersom jeg hadde hatt "utstyret".

 

 

Du skal vel til Rudskogen til helgen?? Tror vi må prøve å komme under 1,14 nå.

No subsitute for cubic inches !

Prosjekttråd :Granada 351RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Møtte bussen til Paul Ingar Uditan på E-18 i 2 tida i dag.

De er vel på vei til England.

 

Noen som vet åssen satsinga hans blir neste år?

Synes han har gjort det bra i år.

 

 

Ja bussen dro fra Frøya i går og er ikke tilbake før onsdag i neste uke... Gir begrepet racehelg litt andre meninger..:race

Håpet er vel å klatre til 4 plassen og forbedre 5,72 persen fra mantorp - Kan ikke si at gutta er beskjeden, motoet for sesongen var vel å ta lisensen og evnt litt testing !

Det jaktes sponsorer og målet er vel full EM runde og raske tider hvis sponsorjakten ender godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå må du ikke bli for selvgod bead... men var en sekuritas type som kom innom jobben og så meg i rosa genser

 

"råsa-ligan? som i råsa-ligan på bilforumet?"

ja det stemmer

"det er konge, hvem av de er du a?

er eika jeg

"åhh bmw freaken"

 

:mat

 

Å Pacecar i Krissjansand blei trua til å gi fra seg sin genser i helgen til han med Rosa driftebil...

 

Så NOE rett må vi ha gjort:titties:

 

:D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal de ta ferga fra Kristiansand?

Blir litt av ei langhelg det. :titties:

 

Hadde vært kult å vært over å kikka på Pod'n.

Får håpe at det ikke blir regn til helga.

Kunne vært bra med noen skikkelige rekorder på tampen av sesongen.

 

Patrik skulle over som tilskuer/turist.

Ble ikke fotografering på han denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAA!!!!

 

Bilen SKAL tåle det du klarer å gi den! Ellers har du ikke gjort jobben din.

De kalles Trailer Queens vettu.

 

 

kanskje dere å hadde gidde å være der 2 dager om dere hadde hatt med dere 20 cm fjærmadrass, kjøleskap en kald mat og drikke...

Stort sett alt av verktøy og annet man kan ha behov for på race/treff...

Å skulle det bli...:drive2 lite eller mye... ja da vil man gjerne fikse det påbeste og billigste måte når en kommer hjem??

 

Ja, tror vi kan få mange gode menings utvekslinger på dette temaet utover vinteren og neste sommer...:D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje dere å hadde gidde å være der 2 dager om dere hadde hatt med dere 20 cm fjærmadrass, kjøleskap en kald mat og drikke...

Stort sett alt av verktøy og annet man kan ha behov for på race/treff...

Å skulle det bli...:drive2 lite eller mye... ja da vil man gjerne fikse det påbeste og billigste måte når en kommer hjem??

 

Ja, tror vi kan få mange gode menings utvekslinger på dette temaet utover vinteren og neste sommer...:D

 

 

Du kan jo si fra neste gang hvis du har plass på hengern, åsså tar jeg gjerne en av de berømte vaffels, hehe.

 

 

Passe dere... ellers så stiller jeg side om side med dere til helgen...:angry:

 

:D

 

Med 305'en å frontrunners?

No subsitute for cubic inches !

Prosjekttråd :Granada 351RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår