Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Er kassa til Neger`n helt dau eller? Vet han kjørte hjem og manglet noen gir..? :)

 

Heheh Pacecar, altid noe greier ;) hihi..

 

vis han bruker ennå den M47 kassa han kjøpte av meg så er det ikke så rart.. ekke så gla i mye hk/nm di kassene :( hehe

 

Revell er med å sitter på i "onkli" bil om dagen :P

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger hjelp fra folket her inne nå asså... jeg og camarogeddon har sitti og her sett mellom 2permer på 600sider med høyest detaljert forklaring om åssen hver eneste lille motordel funker.. og etter laaaang tid fant vi ett skjema som skulle forklare åssen detta fungerte sammen men det var seff feil kopiert så hjelper ikke en dritt

 

noen som kan hjelpe meg og få tak i ett koblings skjema til en isotov gtd-350.. document nr: 16.0.383. Kapitell nr: 74-20-3. Side nr: 21

 

 

PS: vi fant i allefall 1 setning vi satt veldig stor pris på :D

 

Engine type: Turbine engine with free power turbine

 

 

heli6-1.jpg

den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D

 

japan lager ikke biler, de lager problemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger hjelp fra folket her inne nå asså...

 

Du får kontakte Klimov (klimov@klimov.ru), fabrikken WSK PLZ (dyrektor@pzl.com.pl) eller Pratt&Whitney Canada som er partnere.Kanskje de kan skaffe eller sette deg i kontakt med de rette personene.

 

 

Det er lagd over 11000 slike motorer så det finnes nok folk som har peiling på dem :)

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger hjelp fra folket her inne nå asså... jeg og camarogeddon har sitti og her sett mellom 2permer på 600sider med høyest detaljert forklaring om åssen hver eneste lille motordel funker.. og etter laaaang tid fant vi ett skjema som skulle forklare åssen detta fungerte sammen men det var seff feil kopiert så hjelper ikke en dritt

 

noen som kan hjelpe meg og få tak i ett koblings skjema til en isotov gtd-350.. document nr: 16.0.383. Kapitell nr: 74-20-3. Side nr: 21

 

 

PS: vi fant i allefall 1 setning vi satt veldig stor pris på :D

 

Engine type: Turbine engine with free power turbine

 

 

heli6-1.jpg

 

Kan du ikke bare glemme detta tullet Eika....

Detta er mere tullete, sinnsykt mye mere arbeid enn det du har allerede har gitt opp...med disse to BMW bilene dine...

 

Detta her er ikke noe å tulle med...helikoptermotor/eksplosjonsmotor i en båt...

Bare vas....

 

Finner du noen som har gjort dette i båt... så sjekk sidene deres og "les" gjennom linjene for å finne ut hvor glupt/smart/lett/enkelt detta var/er....og slikt...

 

Om kunnskapen ,tiden og pengene og ikke minst DIN TÅLMODIGHET ikke strekker til på 1 fiero prosjekt, 1 BMW 3 serie prosjekt, 1 stk flytte over alt på BMW 5 Serie med 540 motor og nå til sist detta båt greien...

 

Ja da tror jeg du bør LANGT inn i tenkeboksen før du drar igang på neste verdens prosjekt...med helikopter motor...

 

ååååå vi har vondt i hode....av slike som deg....

 

Ta detta som ett vennskaplig SPARK BAK, for så å stikke fingeren i jorda....

 

 

:ass:

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torstein, kunne du tenke deg å svare litt på denne??

 

http://www.bilforumet.no/lakk-og-karosseri/178857-lakke-matte-farger.html

 

Thanks.

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert flott med sånn motor...

 

Men kanskje greit og se realitetene og de reelle mulighetene...

Litt ekkel mot vår venn nå... men prøver å sparke bak...så han forstår realitetene for det han setter igang med...Blir liksom ikke bare de 20+ tusen for motoren liksom...:ass:

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 for en motor, 60000 for ett drev som tåler de hestene, 60000 for ett skrog i passe størlse, 50000 i ombygging av skrog for å sørge for atte det ikke kommer inn vann i turbin luftinntaket og 50000 til div dilldall som trengs... absolutt gjennomførbart økonomisk (sparebanken grenland)

 

men prøver å få kontakt med noen lengere opp i nord som har bygd catter med turbin før men de er ikke lette å få tak i :/ VET det blir satans mye jobb og hadde sikkert ikke vært på vannet før om ett par år med alle de utfordringene som kommer men har hørt atte folk sliter med holdbarheten på de og når jeg ser på tegningene over alle motordelene så trur jeg det er ett reeeint helvette å skru på.. å når man må lese en hel side bare for å starte faenskapet og enda mer for å stoppe den så blir det litt vilt

 

men den dagen man sitter i båten i 200km så er det garrangtert verdt det :D

 

sendt mail til div folk rundt omkring i verden nå og spurt om koblings skjema så får se hva jeg får tak i.. hvis ikke jeg får tak i det så har paal skaffa seg en motor som bare får stå til pynt

den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D

 

japan lager ikke biler, de lager problemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår