Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Genser ja...

Det har jeg liggende...

 

Men nå er det tomt...

Så skal vi Bestille flere???

 

Noen som vil ha??

 

300kr for en skikkelig kvalitetsgenser, med gofarge å rett Logo på ryggen...:thumb

har du en genser må ha det til drammen neste helg:hellothere:

Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eika.. drit i den derre turbin sjafsen a.. du la jo opp et regnestøkke som ikke ligner grisen..

 

har du gitt opp 540prosjektet? selge da? så sant 540en er hel ennå da!?!

Og heller kjøp 528ien min å ha en bil du bare kan sette deg inn i vri om å kjøre uten di største bekymringene :)

Kan ta innbytte jeg vettø.

 

Noen som er inntresert i 94`mod Supra 3.0 Twinturbo(høyrestyrt) med defekt topp? grunnlaget for salg er bare for den som har tålmodighet til å vente til man kommer over bare en topp(skjeldent) i stede for hel motor til rundt 30k!

Prisen vil nok vere i overkant av 100k.. bra bil! 80k på tellern! strøken under og meget bra karosseri messig.

nsuprared2.jpg

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

første prosjekt med turbinen er jo å få starta den.. hadde vært sinnsykt morsomt bare å fått starta det faenskapet å dradd på med 140db i gata :P

 

har gitt opp lednings nettet :/ er så innihelvettes mye kabler og blåst som jeg er så glømte jeg jo å markere det føre jeg begynte å ta det ut å skulle montere det i 525'n... jeg hater kabelbunker som er 7,5cm tjukke

 

åssen 528 har du a? e28 e34 e39 ?

den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D

 

japan lager ikke biler, de lager problemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gale australere som vet å lage godværskyer med redskapen sin' date=' regner med at det som er under (og litt over) huven på denne galskapen er helamerikansk? :) Dette var iallfall et sint beist av en gatebil :)

 

 

Ikke noe problem å få til det der...

Bygg en STOR CBB, last på med skikkelig kompressor og mengder med metanol, skikkelig bakaksel (uten tilkoblede bakbremser), 8-10-12 lags smale kutteskiver til bakdekk...

 

Så har dere nok resepten... men husk... koster vel når 300 å få det dil :D

 

Råsa. fare... neh... ingen fare for det...:hide

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår