Gå til innhold

Noen flere her som savner litt snø..??

Ranger emnet


MichaelV

Anbefalte innlegg

Melder meg inn i gjengen som savner snø :)

Gikk en time tidligere fra jobben den dagen det snødde så bra i Oslo for å slippe å sladde rundt midt i rushen.

 

Tommy_Erwin: Èn kanne i uken? Bruker myyye mer enn det :( 8 dyser foran forsyner seg grovt. Kjøpte nesten 80 liter spylevæske på Europris her om dagen da det kostet 10,- for 4 liter. Så jeg har gjennom vinteren. Fungerer like bra som den jeg kjøpte hos Shell for 60,- for 4 liter!

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

veldig fornøyd med at det ikke er snø jeg :) har ikke bakhjulstrekk så da unner jeg ingen andre noe morro heller!!

 

trenger da ikke snø for å leke med rwd da :P koser meg som f... på glatta jeg :D

Mitt Prosjekt:

- Mercedes 190e w201 90"

"You should never underestimate the predictability of stupidity!"

Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommy_Erwin: Èn kanne i uken? Bruker myyye mer enn det :( 8 dyser foran forsyner seg grovt. Kjøpte nesten 80 liter spylevæske på Europris her om dagen da det kostet 10,- for 4 liter. Så jeg har gjennom vinteren. Fungerer like bra som den jeg kjøpte hos Shell for 60,- for 4 liter!

 

 

Hehe. Takke faen for europris sin spylevæske til 10 kroner sier nå jeg. Den kan umulig være noe særlig dårligere enn det man får på bensinstasjonene til det fire-dobbelte. Rekorden min må være da jeg brukte ca. 6 liter væske på å kjøre Trondheim - Årnes. Da var det drittføre :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger da ikke snø for å leke med rwd da :P koser meg som f... på glatta jeg :D

joda, men da må det være glatt da! Syntes det er kjipt å dra i brekket av en eller annen grunn, mulig fordi min bare bremser på venstre side :P neida, men når det først kommer snø bruker jeg bare bilen til mor og far, de har iallefall bakhjulstrekk! Enig med han over som vil ha snø i januar, greit med snø på bursdagen sin!

1999 -Audi tt 1,8 turbo

1988 -Audi 100 2,3l (til salgs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår